۱۲۵۹۹۳۱
۳۶۶۱
۳۶۶۱
پ

بی‌میلی ادامه‌دار ایرانی‌ها برای حضور در جام‌جهانی

قربانعلی درباره انجام پروازهای جام‌جهانی گفت: ١٠ هزار صندلی برای پروازهای جام جهانی در نظر گرفته شده است که ارزان‌ترین قیمت بلیت یکطرفه از تهران-دوحه ١٠ میلیون تومان است اما تا به امروز سیستم فروش بلیت نشان می‌دهد مردم از بلیت‌های قطر برای جام‌جهانی استقبال نکردند.

ایلنا: قربانعلی درباره انجام پروازهای جام‌جهانی گفت: ١٠ هزار صندلی برای پروازهای جام جهانی در نظر گرفته شده است که ارزان‌ترین قیمت بلیت یکطرفه از تهران-دوحه ١٠ میلیون تومان است اما تا به امروز سیستم فروش بلیت نشان می‌دهد مردم از بلیت‌های قطر برای جام‌جهانی استقبال نکردند.

حسام قربانعلی از افزایش ناوگان این شرکت تا پایان سال به ۲۲ فروند هواپیما خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد هواپیماهای فعال و عملیاتی ایران‌ایر (هما) ١٧ فروند است که تا پایان سال ۵ فروند هواپیما به تعداد هواپیماهای فعال اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان موفق به تعمیر تعدادی قطعه هواپیما شده‌ایم و همچنین با تامین قطعات، تعدادی از هواپیماهای زمینگیر این شرکت به خط پرواز برمی‌گردد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با تاکید بر اینکه تمام هواپیماهای ایران‌ایر امکان انجام پرواز در مسیرهای خارجی را دارند و از بین هواپیماهای فعال ٨ فروند هواپیما از خانواده ایرباس ٣٢٠، ٣٣٠ و ۶٠٠-٣٠٠ در مسیرهای اروپایی فعال هستند.

وی از برقراری پروازها از کیش به دوحه و برگشت در روزهایی که تیم ملی خبر داد و گفت: نرخ پروازها در مسیر رفت از کیش حداقل ٨ میلیون تومان و در مسیر برگشت حداقل قیمت ٣ میلیون تومان ‌است که قیمت بلیت بستگی به عوامل مختلف تغییر می‌کند. این قیمت‌ها حداقلی هستند و در نهایت قیمت را بازار تعیین می‌کند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر افزود: بخشی از بلیت‌ها براساس تقاضا و شرایط تعیین شده از سوی قطر برای ورود تماشاگران جام‌جهانی به شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی ارایه شده تا در قالب پکیج و تور به متقاضیان به فروش برسانند. اما متقاضیان می‌توانند به صورت مستقیم هم، بلیت پروازهای جام جهانی را از ایران ایر خریداری کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج