۱۲۵۹۹۵۹
۳۹۱
۳۹۱
پ

غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون

پرتغال در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی در لیسبون به مصاف نیجریه رفت و موفق شد این تیم را ۴-۰ شکست دهد.

ورزش سه: پرتغال در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی در لیسبون به مصاف نیجریه رفت و موفق شد این تیم را ۴-۰ شکست دهد.

 پرتغال امشب در پایتخت این کشور، لیسبون، آخرین بازی خود پیش از جام جهانی را در مقابل نیجریه برگزار کرد. دیداری دوستانه که بدون حضور کریستیانو رونالدو در فهرست پرتغال انجام شد. سلسائو پس از این مسابقه پرتغال را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

پرتغال از پنج مسابقه قبلی خود سه پیروزی به دست آورده و امیدوار بود در آخرین بازی دوستانه پیش از شروع جام جهانی در مقابل نیجریه محک خوبی را تجربه کند. پرتغالی‌ها اولین بازی خود در مرحله گروهی را مقابل غنا برگزار خواهند کرد.

سلسائو در خانه‌اش خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۹ ژوائو فلیکس پاس خوبی برای دیوگو دالوت ارسال کرد و این بازیکن منچستریونایتد که در محوطه جریمه نیجریه حضور داشت توپ را در نزدیکی دروازه به برونو فرناندس رساند تا او به راحتی دروازه حریف را باز کرده و سلسائو را پیش بیندازد.

غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون

پرتغالی‌ها در دومین حمله خطرناک‌شان یک ضربه پنالتی به دست آوردند. سانتر سیلوا برای پرتغال را ساموئل در محوطه جریمه نیجریه با دست کنترل کرد تا داور در سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را نشان بدهد. برونو فرناندس که گل اول تیمش را زده بود پشت توپ ایستاد و با فریب دادن دروازه‌بان نیجریه دومین گل خودش و پرتغال را به ثمر رساند.

غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون
غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون

در آخرین دقیقه نیمه اول پرتغال فرصت خوب دیگری داشت. فلیکس یک پاس استثنایی به برونو فرناندس داد اما او نتوانست از زاویه کاملا بسته دروازه اوزوهو را باز کند. نیمه اول با برتری 2-0 پرتغالی‌ها به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم مشخص بود که نیجریه در مقابل پرس شدید پرتغالی‌ها با مشکل مواجه می‌شود. عقاب‌های آفریقایی هر چه سعی می‌کردند نمی‌توانستند از عقب حمله‌ای جدی سازماندهی کنند و حرکات سریع دیوگو دالوت و نونو مندس در جناحین بارها برای نیجریه مشکل‌ساز می‌شد.

در این نیمه اما پرتغالی‌ها هم قادر به انجام حملاتی موثر و خطرناک نبودند و اولین فرصت جدی این نیمه در دقیقه 73 اتفاق افتاد. ژائو فلیکس از فاصله پانزده قدمی شوت سنگینی روانه دروازه نیجریه کرد اما اوزوهو با حرکتی استثنایی و با نوک انگشت‌هایش موفق شد ضربه او را دفع کرده و مانع از باز شدن دروازه تیمش برای سومین بار بشود.

هفت دقیقه بعد اما نیجریه می‌توانست یکی از گلها را جبران کند. دیوگو دالوت که در این بازی برای پرتغال عالی کار کرده بود در محوطه جریمه تیمش مرتکب خطا شد و داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم کرد که خطا درون محوطه جریمه اتفاق افتاده است. اما امانوئل دنیس ضربه آرامی به توپ زد و توپ بعد از برخورد به روی پاتریسیو به تیر دروازه هم برخورد کرد و در نهایت وارد دروازه پرتغال نشد.

دو دقیقه بعد پرتغالی‌ها به گل سوم رسیدند. رافائل گوریرو با یک پاس خوب گونسالو راموس را صاحب توپ کرد تا او در اولین بازی خود برای تیم ملی پرتغال موفق به گلزنی شود.

در دقیقه 84 گونسالو راموس در نقش گل‌ساز ظاهر شد و با پاس پشت پا توپ را در مقابل ژوائو ماریو قرار داد تا او از موقعیتی عالی چهارمین گل پرتغال را به ثمر برساند.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و پرتغالی‌ها با پیروزی 4-0 به رختکن رفتند تا با روحیه بالا عازم قطر شوند.

غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون
غیبت رونالدو در جشن بدرقه لیسبون
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج