۱۲۶۰۴۵۴
۵۹۳
۵۹۳
پ

برناردو سیلوا: مشکل رونالدو به ما مربوط نیست

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، می‌گوید حواشی مربوط به اظهارات کریستیانو رونالدو روی تیم ملی این کشور تاثیری ندارد.

ورزش سه: برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، می‌گوید حواشی مربوط به اظهارات کریستیانو رونالدو روی تیم ملی این کشور تاثیری ندارد.

تبعات مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان همچنان ادامه دارد و بسیاری نگران این موضوع هستند که این موضوع دامن‌گیر تیم ملی پرتغال شود. 

دوران حضور این بازیکن در یونایتد با توجه به مشکلاتی که پس از مصاحبه او و اظهاراتش درباره این باشگاه ایجاد شده، به پایان رسیده به نظر می‌رسد و او احتمالا در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد. 

در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نظر می‌رسید که رابطه رونالدو با برونو فرناندز که در یونایتد با او هم تیمی است چندان خوب نیست و تصاویر منتشر شده از رختکن این تیم نشان از برخورد سرد فرناندز با او داشت. 

اما سیلوا معتقد است که هیچ مشکلی بین این دو بازیکن وجود ندارد و حواشی ایجاد شده در رسانه‌های انگلیسی تاثیری روی تیم ملی پرتغال نخواهد داشت.

برناردو سیلوا: مشکل رونالدو به ما مربوط نیست


او در این باره به خبرنگاران گفت:« این خبرهایی که از انگلیس می‌آید هیچ ربطی به تیم ملی پرتغال ندارد و در نتیجه من نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم. این موضوع باعث نگرانی من نیست، بلکه مربوط به رونالدو است. من نباید درباره این موضوع اظهارنظر کنم.»
سیلوا که سعی داشت به هر شکلی از جواب دادن به این سوال در این باره طفره برود اظهار داشت:« من بازیکن منچستریونایتد نیستم و حتی اگر بودم هم جوابی نداشتم چون ما در تیم ملی هستیم، بنابراین نباید صحبتی در این زمینه انجام شود.»
این ستاره پرتغالی سیتی درباره رابطه نه چندان خوب رونالدو و فرناندز اضافه کرد:« من هیچ جو عجیبی در تیم ملی بین کریستیانو و برونو ندیدم. بار دیگر می‌گویم که این مشکل رونالدو است و باید با صحبت با فرد درستی حل شود. او در تیم ملی با انگیزه و متمرکز و آماده کمک به پرتغال است.»
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج