۱۲۶۰۶۸۳
۱۱۷ نظر
۶۷۸۳
۱۱۷ نظر
۶۷۸۳
پ

دعای عده‌ای از هموطنان برای پیروزی انگلیس!

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قبل از آغاز برای ایران حاشیه داشته است؛ مواضع بازیکنان تیم ملی هم به این حاشیه‌ها افزود؛ چنانچه منتقدان اعتقاد داشتند بازیکنان اساسا شرایط مردم و اعتراضات در ایران را در نظر نمی‌گیرند.

مازیار وکیلی در رویداد ۲۴ نوشت: حواشی تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی به نقطه اوج خود رسیده است. فضای اجتماعی و سیاسی کشور نمود یک دو قطبی اساسی درباره حضور ملی‌پوشان در قطر است؛ دو قطبی که بعد از اعتراضات مردمی دو ماه اخیر رنگ و بوی رادیکالی هم به خود گرفته است.

از ابتدا هم مشخص بود حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در چنین فضای اجتماعی و سیاسی بدون حاشیه نخواهد بود. چنانچه حواشی تیم ملی بعد از تعطیلی لیگ و آغاز اردوی آماده‌سازی بازیکنان آغاز شده بود؛ چه آن‌که یک روز قبل بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در حرکتی نمادین هنگام بالا بردن جام قهرمانی، خوشحالی نکردند و با داغدیدگان حوادث اخیر ابراز همدردی داشتند.

این حرکت نمادین بازیکنان استقلال که با استقبال هواداران و برخی از بازیکنان تیم رقیب هم همراه شد، همه را منتظر واکنش بازیکنان تیم ملی ایران به حوادث اخیر گذاشت. پیش از آن هم در سلسله اتفاقات ورزشی، ملی‌پوشان بسکتبال ایران و والیبال نشسته و فوتبال ساحلی و حتی کشتی‌گیران تیم ملی هم اقدامات نمادین مشابه داشتند و در اعتراض به وضع موجود یا شادی نکرده بودند یا سرود ملی نخوانده بودند.

در چنین شرایطی همه منتظر بودند بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران چه خواهند کرد؛ چنانچه قبل از جام جهانی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی نیکاراگوئه به جز دو نفر هیچ کدام از بازیکنان با سرود ملی همخوانی نکردند و گروهی از کاربران فضای مجازی این کار را همراهی ملی‌پوشان با اعتراضات توصیف کرده بودند.

این اولین و جدی‌ترین حاشیه تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جام جهانی بود. حواشی که بعد از دیدار با ابراهیم رئیسی ابعاد جدیدی پیدا کرد.

دعای عده‌ای از هموطنان برای پیروزی انگلیس!

دیدار ملی‌پوشان با ابراهیم رئیسی

اما حواشی زمانی ابعاد گسترده‌ای پیدا کرد که ملی پوشان ایرانی به دیدار رئیس جمهور رفتند و تصاویری از تعظیم کردن برخی بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی پخش شد؛ تصاویری که در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت کشور واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و برخی از آن گلایه داشتند و معتقد بودند حالا که فرصتی به دست آمده چرا هیچکدام از آنها حرفی از مردم و شرایط این روزهای کشور نزدند.

پرحاشیه‌ترین واکنش مربوط به واکنش یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بود که در صفحه شخصی خود نوشت: «برای بازیکنان تیم ملی این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مظلوم را به گوش مسئولان برسانند ولی... توی درس معرفت نمی‌شود بیشتر از صفر به شما داد.»

دعای عده‌ای از هموطنان برای پیروزی انگلیس!

فتوشات‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی زمانی به قطر رفتند که هنوز کیان پیرفلک کشته نشده بود و پرویز برومند و سروش رفیعی هم دستگیر نشده بودند و برایشان مشکل پیش نیامده بود. بازیکنان و کادر فنی خیال می‌کردند بعد از حضور در قطر حواشی دست از سر آن‌ها برمی‌دارد و می‌توانند خودشان را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کنند. اما حواشی از همان روز اول به سراغ تیم ملی آمد و یکی از خبرنگاران انگلیسی از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال پرسید «حضور در کشوری که مردم آن معترض هستند، چه منفعتی برای شما دارد؟»

کی‌روش هم به این خبرنگار پاسخ داد: «خودت چقدر گرفتی که این سوال را از من بپرسی. چقدر پول به من می‌دهی که به این سوال پاسخ بدهم.»

این کنفرانس نشان داد روز‌های پرحاشیه تیم ملی در قطر هم ادامه دارد. اما پایان حاشیه‌ها نبود. حضور بازیکنان فوتبال در قطر هم‌زمان شد با دعوت چهره‌های مهم فوتبالی ایران به قطر برای تماشای مسابقات جام جهانی. علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام چهار پیشکسوت فوتبال ایران به احترام مردم داغدیده ایران از حضور در قطر انصراف دادند؛ انصرافی که واکنش گسترده‌ای میان کاربران فضای مجازی داشت و یک دو قطبی دیگر را حول محور بازیکنان تیم ملی فوتبال شکل داد.

یکی از این حواشی استوری ایمان صفا بازیگر بود که در پیج خود نوشت: «چند روز پیش زنگ زدن صدایتان را ضبط کنیم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنید. امروز هم زنگ زدند یک استوری بگذارید و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنید، ده میلیون تومان هم می‌دهیم. اگر این تیم ملی متعلق به مردم است پس چرا برای آرزوی موفقیتشان پول پرداخت می‌کنید؟ مردم دغدغه‌های مهم‌تری از فوتبال دارند.»

ظاهراً این پیشنهاد به چند سلبریتی و هنرمند دیگر هم شده بود که نشان‌دهنده نگرانی‌های مقام‌های رسمی از دو قطبی ایجاد شده حول محور تیم ملی فوتبال بود. اما بعد از فوت کیان پیرفلک کودک ایذه‌ای و انتشار فتوشات‌های خندان بازیکنان تیم ملی، حواشی ابعاد ویژه‌ای پیدا کرد.

بسیاری از کاربران با انتشار هم‌زمان عکس‌های الکساندر زینچنکو بازیکن تیم ملی فوتبال اوکراین که بعد از شنیدن خبر حمله روسیه به اُکراین برای مردم کشورش گریه می‌کرد در کنار عکس‌های خندان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حرکت بازیکنان تیم ملی را تقبیح کردند.

دعا برای پیروزی انگلستان مقابل ایران!

کار به جایی رسید که طرح‌‎هایی درست شد که در آن از بازیکنان انگلستان خواسته بودند برای پیروزی تلاش کنند! آنها به بازیکنان انگلستان لقب «شیربچه‌ها» داده بودند؛ لقبی که تا کنون به بچه‌های تیم ملی ایران گفته می‌شد.

در مقابل هم کاربرانی با بازنشر صحبت‌های مادر مهدی طارمی که گفته بود: «از پسرم خواسته‌ام گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت تقدیم کند» به حمایت از تیم ملی ایران پرداختند. کاربر دیگری هم با هشتگ تیم ملی نوشته بود «ما داشتیم کنار هم و در امنیت زندگی می‌کردیم تا این‌که یه عده شعار دادند: زن، زندگی، آزادی»

عکس‌های بازیکنان ایرانی واکنش سلبریتی محافظه‌کاری مانند پرویز پرستویی را هم برانگیخت تا او با انتشار پستی بنویسد: «قبل از شروع مسابقات به مردم کشورتان هم باختید. تماشاچیان ایرانی هم تشویق‌تان نخواهند کرد.» 

هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم قدیمی و سردبیر مجله فیلم امروز به این عکس‌ها واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود نوشت: «گاهی که در نقد فیلم‌ها درباره ابتذال و مبتذل می‌نوشتیم، برخی از خوانندگان می‌پرسیدند مبتذل یعنی چه و مصداق ابتذال چیست؟ بفرمایید. ابتذال یعنی این. یک کمدی و شوخی لوس و بدساخت در موقعیتی تراژیک.»

تمام این حواشی‌ها نشان می‌دهد تیم ملی در سخت‌ترین دوران حضورش در جام‌های جهانی به سر می‌برد. فضا به قدری دو قطبی شده که تیم ملی ایران چه ببرد و چه ببازد انتقاد فراوانی را خواهد شنید. شاید این هم از خواص جامعه امروز ایران است که برد و باخت در آن به یک اندازه تراژیک و غم‌انگیز است.

حقیقت آن است که در هیچ دوره‌ای حتی براندازان خارج‌نشین هم جسارت حمله به تیم ملی را نداشتند زیرا در مقابل آنها طیف وسیعی از مردم قرار گرفته بودند که حامی تیم‌های ملی بودند، اما به شکلی عجیب اتفاقاتی رخ داده که اکنون نه براندازان خارج‌نشین، بلکه مردمی از ایران دل خوشی از تیم ملی ندارند و احتمالا این نخستین بار است که بخشی از مردم ایران برای رقیب دعا می‌کنند!

احتمالا این تلخ‌ترین دوره‌ای است که تا کنون وجود داشته است؛ از یک‌سو اخبار جام جهانی اهمیت کمتری یافته و در اولویت چندم مردم قرار گرفته است و از سوی دیگر شرایطی پیش آمده که هم برد و هم باخت برای جمهوری اسلامی دردسرساز است؛ هرچند صحبت از میدان ورزشی است، اما باخت در مقابل انگلیس و آمریکا چیزی نیست که خوشایند مقامات جمهوری اسلامی باشد. در صورت برد هم مشکل جدیدی پیش می‌آید؛ اگر بازیکنان شادی نکردند، چه؟

مطلبی که خواندید از «رویداد 24» برداشته شده بود، اما طبق نظرسنجی که در سایت برترین‌ها داشتیم، واکنش مخاطبان کمی غافلگیرکننده بود، 45درصد از مخاطبان برای این نظرسنجی اهمیتی قائل نشده‌اند و 36درصد هم تیم ملی کشورمان را بازنده پیش‌بینی کرده‌اند.

دعای عده‌ای از هموطنان برای پیروزی انگلیس!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      انشالا که تیم میلی ایران با شکست تمام و افتضاح به ایران برگردد.
      تیم میلی، تیم ملی مردم ایران نیست.

    • ناشناس

      هموطن😅😅😅😅!!!!

    • ناشناس

      براي اولين بار در زندگي ٦٠ساله ام ارزوي باخت سنگين اسم ... را دارم

    • ناشناس

      این یه واقعیته که کسانی در مقابل مردم کشور خود قرار بگیرند تا زنده هستند مورد تنفر مردم هستند و با هزاران میلیارد پول جبران نمیشه و هیچ چیز بالاتر از فتح قلوب مردم نیست اگر در مسابقه ای هم بازنده باشی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حالا مگه مردم فقط شمایید به امید پیروزی تیم ملی تیم ایران اتحاد مردم ایران هست

      • علی

        این نظر همه مردم نیست اتقاقا خیلیا با پیروزی تیم ملی خوشحال میشن

      • ناشناس

        نه پس مردم فقط شماید که ۱۰ درصد جمعیت ام نمی‌شید !!! الان مردم که ما باشیم طرفدار تیم انگلیسیم

    • ناشناس

      ببینید چه کردین با این ملت هی داد بیداد داد بیداد

    • هادی

      تیم دورهمی منفور

    • ناشناس

      به امید شکست قاطع تیم ایران

    • ناشناس

      در کل امیدوارم تیم ملی ایران هر سه بازیشو با بیشترین تفاضل گل ببازه ننگ به این زندگی که پراید مدل 85دارم ولی توان خرید یه جفت لاستیک ندارم با لاستیک صاف دارم کار میکنم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خوش به حالت همون هم داری. البته نه اینکه ناشکری کنم یا بگم وضعت خوبه. فقط خواستم بگم از شما بدبخت تر هم هست و وای بر ما که آرزومون یه پراید شده.

    • بی نام

      اینهاهم وطن نیستندوطن فروشن ...

    • ناشناس

      از مردمی که دوست و دشمن را نشناسند انتظاری غیر از این نیست بازی تیم ملی در یک میدان بین المللی مانند جنگ برابر روباه پیر و شیطان بزرگ است و باید حمایت شوند و اختلاف داخلی مثل اختلاف خانوادگی است و ربطی به همسایه و دیگران ندارد و نباید اجازه دخالت به بیگانگان داد اما باصطلاح سلبریتی ها چه از نوع هنری و چه فوتبالی کاش درک موضوع میکردند اما صد افسوس......

    • ناشناس

      اونایی که همچین دعایی کردن نه هموطن هستن نه ایرانی

    • ناشناس

      انشا الله برد انگلیس بریتانیای کبیر نه ...

    • ایران وطنم

      وطن فروشای بی همه چی یعنی انگلیس استعمارگر که درجنگ جهانی باعث شد چند میلیون نفر ایرانی از گرسنگی جان بدن بهتر از تیم کشورمون هست! وطن فروشی رو به حداعلارسوندید ...

    • ع،ر

      تیم‌میلی‌

    • ناشناس

      عده ای نه
      تقریبا ۹۰درصد مردم
      اماراتون دروغه خودتونه

    • ناشناس

      مساوی

    • ناشناس

      انشااله انگلیس با تفاضل گل زیاد ببره

    • ناشناس

      من همیشه از تیم ملی بدم میومد، یک مشت آدم مفت خور که فقط پول بهشون میدن

    • ناشناس

      در هر حالی طرفدار و پشتیبان تیم ملی هستیم.

    • ناشناس

      این نیز بگذرد و باز رو سیاهی به زغال ماند اما دراخر ماشاید حرفهای دشمنانمان را ازیاد ببریم اما سکوت به اصطلاح دوستانمان را هرگز فراموش نخواهیم کرد وخائنین به این مرز وبوم برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهند ماند

    • ناشناس

      منم آرزو دارم بد ببازیم به هر سه تیم

    • ادی

      عده نه اکثریت

    • ناشناس

      تیم ملی برای همه ایرانیان است
      هر ایرانی که برای پیروزی انگلیس دعا میکند با اطمینان میگویم خائن است والسلام

    • ناشناس

      اینا هموطن نیستن. بی وطنن. بدبختها.

    • ناشناس

      اکثریت جامعه دوست دارن انگلیس ببره

    • رصا نوروزی

      بباز ما شادی میکنیم میایم بیرون

    • ناشناس

      امیدوارم ایران چهارم بشه و با خفت حذف بشه

    • ایران زمین

      این تیم ... هست، نه تیم ملی ایران...

    • ناشناس

      منم موافقم

    • مصطقی

      به امید پیروزی انگلستان ولز آمریکا اونهم با نتایجی افتضاح.قطعا همینطور هم خواهد شد.انگلیسته ولزته امریکاته.

    • ناشناس

      امیدوارم انگلیس 10 تا به ایران گل بزنه

    • ناشناس

      دعای اکثریت مردم همینه ...

    • بدون نام

      بی غیرتها

    • ناشناس

      اولین بازی تیم ملی فوتبال که برای اکثریک جامعه بی اهمیته وحتی آرزو دارن ببازن.علتش هم میدونیم .

      پاسخ ها

      • علی

        علتش بی بصیرتی شماهاست

    • سامان

      به امید برد سه شیرها

    • ناشناس

      به امید خدا هر سه بازی رو خواهد باخت.
      یا صاحب الزمان باخت بیارن.

      پاسخ ها

      • علی

        اتفاقا به دعای امام زمان (عج) این تیم ایران هستش که موفق میشه

    • ناشناس

      سه بازی میبازن شک نکن

    • ناشناس

      بیچاره بازیکنای تیم ملی از یه طرف خبرنگارای خارجی دارن اذیتشون میکنن از طرف دیگه مردمی که قراره نمایندشون باشن

    • ناشناس

      من به شخصه فقط برای تحقیر شدنشون نگاه میکنم
      به امید بردن تیم ملی انگلیس✌

    • naser

      به امید باخت این تیم منفور

    • قاید طاهر

      یعنی شما کسایی را که به پرچم و سرود ملی مملکتش بی احترامی کرده ایرانی میدانی یا نوکر امریکا و اسراییل

    • ناشناس

      خدایا تیم ملی ببازه

    • سانسورچی

      از فوتبال دل خوشی ندارم اما برای این تیم و برای ملت مظلوم ایران در مقابل دشمنان که چشم دیدنش رو ندارند آرزوی پیروزی دارم

    • ناشناس

      چه بر سرمان اوردند که در میدان رقابت با کشور بیگانه ارزوی برد بخاطر مسئولین نداریم حانم فدای ایران وایرانی

    • ناشناس

      به امید باخت وحشتناک تیم ملی ... . انشاالله که با خاری زمین چمن را ترک خواهند کرد .

    • رضا

      به امید باخت ایران در هرسه بازی

    • مهسا امینی

      نذر کردم ۳ بازی ایران ببازه...

      پاسخ ها

      • بهار

        منم نذر کردم که ببره:)

    • ناشناس

      دعا کردن. نمیخواهد. صد در صد. انگلیس می‌بره.

    • ناشناس

      می‌بازید. بدجور هم می‌بازید. و با خواری و خفت و ذلت برمی‌گردید

      انگلیس چی کارش میکنه؟ سوراخ سوراخش میکنه
      ولز چی کارش میکنه؟ سوراخ سوراخش میکنه
      امریکا چی کارش میکنه؟ سوراخ سوراخش میکنه

      در کل، سوراختون میکنن 🙂

    • بی نام

      به امید برد شیربچه های بریتانیا مقابل تیم میلی

    • بی نام

      شعر میگی

    • ناشناس

      فکر میکنید کشورهای دیگه لاستیک ارزون هست یا اصلا آرزوی هست برید دور ایران را بچرخید که هنوز ارزون میشه خرید کرد از بس ناشکری کردیم داره تا امن میشه خدا را شکر کنید

    • ناشناس

      جالبه تلویزیون روزی هزار بار نشون میده این دیدارو حالا اگه وضعیت مملکت این بود و حسن این دیدارو کرده بود تلویزیون دو ثانیه هم وقت نمیذاشت

    • وطن

      چهار سال پیش وقتی تو جام جهانی ایران مقابل پرتقال باخت مردم ریختن بیرون و در حمایت از تیم ملی شادی گردن .این چند سال چه به سر مردم آوردید. ...

    • ناشناس

      آرزوی باخت قطعی

    • ناشناس

      انشالله که بد ببازن بی وجدانای بی رگ

    • ناشناس

      به خاطرمشکلات داخلی آبروی کشورتون رومیبرید.تویی که مثلاهموطنی وعرقی به مملکتت نداری دعانکن.چون به دعای گربه بارون نمیاد.باآرزوی بهترین نتیجه هابرای تیم ملی کشورعزیزم ایران.پاینده باشید.

    • ناشناس

      نترسید این بازی کنا در حدی نیستن بخوان پیروز بشن خودشون میبازن نیازی به دعای ملت شریف نیست

    • ناشناس

      از نظر شما مردم کین.هر کی با شما بود مردم هست هر کی نبود نیست؟
      همین موضوع کوته فکری و سطحی نگریتون رو نشون میده و نشون میده که تو جبهه باطلین
      به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی تیم ملی با موفقیت برمیگرده

      پاسخ ها

      • الي

        مردم شامل تمام ساكنين وشهروندان يك كشورحتي اگه از اون كشهور رفته باشن مشكل ازجايي شروع شده كه صاحب قدرت مردم رو اينجور تعريف كرده كه مردم انقلابي ومذهبي كه با ريال از اخر اول احساس خوشبختي ميكنن مردم ايران هستن هركسي غيراز اين مردم دشمن هست وحق اظهار نظركه چه بگم حق نفس كشيدن هم نداره جديدة هم كه توخيابون...

    • امید

      من بهترین لحظه زندگیم،بردایران در مقابل استرالیا در سال۱۹۹۸بود.از ته دل تمام مردم ایران شاد بودن.اما الان نمیتونم برای تیمی که هموطنان خودشون رو فروختن،دعای پیروز شدن بخونم!!

    • ناشناس

      دوقطبی را شما مزدورها درست کردید وگرنه ماهمه ایرانی هستیم و زیر یه پرچم به امید پیروزی ایران در همه عرصه ها هستیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مزدور کسیه که مزد می گیره یا منافعی بهش می رسه. ما که نه به جایی وصلیم، نه منافع خاصی از جایی بهمون می رسه...

    • ناشناس

      امسال ما در جام جهانی اگر هم برد داشته باشیم لبخندی بر لبانمان نمیشیند چون چشمان گریان ما امان خنده و شادی نمی‌دهد یک ملت عزا دارند عزا دار جوانان وبچههایی که دیگر پیشمان نیستند که در شادیهایمان باشند نمی توان از واقعیت فرار کرد

    • ناشناس

      به امید خدا باخت میدن همه خوشحال میشیم

      پاسخ ها

      • علی

        مگر میشود یک ایرانی از باخت تیم ایران خوشحال شود برام عجبه چرا همه چیز رو سیاسی میکنید

    • سعید

      با سی سال سن هیچی ندارم هیچی هیچی صفرم..کارگری اهن میکنم انقدر خاک رفته تو گلوم حتی با قرصم اروم نشده سینه هام

    • ناشناس

      با آرزوی موفقیت برای تیم
      امریکا
      انگلیس
      و ولز در جام جهانی

    • ناشناس

      تا اینکه هجرت کنند

    • ناشناس

      ان شاءالله

    • ناشناس

      کاش شما هم درک موضوع میکردید.

    • ناشناس

      به امید تهقیر تاریخی تیم میلی...

    • ناشناس

      این ها تیم ملی نیستن ایشالا باخت سنگین برگردن

    • ناشناس

      لعنت به بدخواهان ایران

    • کوروش

      تیم ملی نه،تیم حکومتی

    • علی

      وطن پرست اونی هست که کنار مردمه بی همه چیز

    • ایرانی

      حسم میگه با انگلیس مساوی میکنیم و آمریکارو حتما میبریم👊👊

    • ناشناس

      به امید خدا هر سه بازی شکست می خوره

    • کوروش کبیر

      ان شاءالله برین همون جان ک قطر رفت؟

    • ناشناس

      اتفاقا کسانی که دعا میکنند برای باخت تیم حکومتی .....ایرانی اصیل هستند# ایرانی اصیل #اصالتی که تو جهان شناخته شده # درود به شیر زنان و مردان اصیل ایرانی #

    • علی علاقبندزاده

      مساوی

    • ناشناس

      منم دوس دارم انگلیس ببره

    • ناشناس

      از طرف خودت حرف بزن بدون نام

    • مصطفی

      این نظر شماست

    • خخخخخخخ

      تیم ملی منفور جامعه

    • جواد

      خیلی تاثیر گذار بود

    • ناشناس

      به امید باخت سنگین تیم ملی و رفتن ابروی همشون

    • لیلا

      چون مردونگی وغیرت نداری

    • ناشناس

      روسیاه بی آبرو

    • لیلا

      ان شاالله کشورم پیروزمیشه به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی...

    • بینام

      امیدواریم که تیم ملی انگلیس با هفت گل تبم جمهوری اسلامی را شکست دهد .

    • ناشناس

      با اطمینان میگم شکمت سیره و ... خوری

    • ناشناس

      اینا غیرتشون رو با پول فروختند

    • س ت

      انشاء الله با پیروزی برمی گردند به کوری چشم بعضیها

    • صادق اف ۳۵

      حسی به تیم ملی ندارم همیشه خیلی تعصب داشتم بر بانیان وضعیت موجود لعنت ....خدایا ...

    • مهدى نظرى

      به امید برد تیم ملی جمهوری اسلامی ایران

    • مهدیه

      ان شالله که تیم ملیمون ببرن

    • ناشناس

      آرزوی من سه باخت متوالی برای تیم ملی است، ان شاء الله

    • fm

      سه باخت دلچسب رو انتظار داریم

    • بدون نام

      آرزوی پیروزی تیم ملی فوتبال در هر سه بازی و حمایت از ملی پوشان که تعصب ملی را در این مسابقات به نمایش می گذارند‌
      زنده باد ایران
      هم وطن روی تیم ملی تصب داشتن کمترین حمایت ما است تا بازیکنان با ارامش فکر بتوانند باعث افتخار ایرانی باشند

    • ایران

      من اصلاً برام قابل هضم نیست که آرزوی باخت ایران رو دارید
      نمیدونم چرا اینقدر زود جوگیر میشیم و رسانه های نا اهل در ما زود تاثیر میزارن
      آرزوی پیروزی تیم ملی رو دارم که انشالا بخشی از مردم ایران و نوجوانان خوشحال بشن

    • ناشناس

      احسنت خدا والدینت بیامورزد

    • ناشناس

      برد وباخت مهم نیست برای ما....خودشون باعث افتخارن

    • NeemA

      به زودی تمام این توهم های امثال شما تموم میشه
      دشمن مردم همینجاست

    • ناشناس

      چون خودت نتونستی حقتو بگیری

    • ناشناس

      تیم ملی ایران ؟!!!!.....این تیم مردم نیست ، تیم اون اقلیته! با این همه باخت طرفدارشون بودیم ، ولی اونا.....
      انگلیس تیم ما مردمه.... امیدواریم که بخاطر مردم ایران زانو بزنه تیممون ( انگلیس) !!

    • ناشناس

      دقیقا 👍

    • ناشناس

      مسابقه فردارو میبینم فقط به عشق باخت وطن فروشا

    • ع

      به کوری چشم بد خواهان ایران برنده میشه

    • ن

      تیم ملی فوتبال یاهر تیم ورزشی یا علمی واقتصادی و...دیگر نماینده صدها هزار شهید والامقامی هستند که جانشان را برای حفظ ایران عزیز در مقابل گرگهای زمانه مثل انگلیس وآمریکا و صدام فدا کردند، یک تار موی آن شهیدان از کل جمعیت جهان ارزشمندتر است.
      هیچ کس منکر مشکلات سخت معیشتی و فرهنگی در کشور نیست .ولی گره زدن این مسائل با آبروی کشور در هیچ جای دنیا دیده نشده
      فرانسه وسایر کشورهای اروپایی را ببینید آنها هم با وجود تنش‌های جامعه شان در جام جهانی حضور دارند بدون حاشیه
      حداقل پیش وجدانمان عادل باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج