۱۲۶۱۶۹۸
۱۷۳۷
۱۷۳۷
پ

دو غول فوتبال در آستانه حذف از جام‌جهانی!

شاگردان هانسی فیلیک هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ همان اشتباهی کردند که کمی بیشتر از ۲۴ ساعت پیش آرژانتین تجربه‌اش کرده بود.

ورزش سه: شاگردان هانسی فیلیک هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ همان اشتباهی کردند که کمی بیشتر از ۲۴ ساعت پیش آرژانتین تجربه‌اش کرده بود.

 در حالی که قطر و ایران شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشتند به یکباره عربستان در روز سوم مسابقات مقابل شاگردان اسکالونی غیرمنتظره ظاهر شد و با وجود اینکه در ابتدا پیش افتاده بود در دقایق ابتدایی نیمه دوم ورق برگشت و در ادامه هر چقدر آژانتینی‌ها برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند به جایی راه پیدا نکرد.

در روز چهارم مسابقات نیز دیدار سوم با سرنوشت مشابهی همراه شد. این مسابقه سومین دیدار آسیایی‌ها در جام جهانی قطر بود و با نمایش خوبی از سوی شاگردان فیلیک آغاز شد.

آلمانی‌ها مانند آرژانتین در نیمه اول می‌توانستند چند گل بزنند، ولی با فرصت سوزی تنها با یک گل برتری به رختکن رفتند تا وقتی از شانس‌های خود در ابتدای نیمه دوم هم بهره‌‌ای نبردند با تعویض‌های ژاپن و فیلیک شرایط عوض شود و سامورائی‌ها بر بازی مسلط شوند.

دو غول فوتبال در آستانه حذف از جام‌جهانی!

پس از ثبت گل دوم ژاپن که در میان غفلت بازیکنان آلمان در دقیقه 83 به ثمر رسید شاگردان فلیک تنها چند دقیقه برای جبران نتیجه فرصت داشتند که با وجود ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی و لرزاندن پاشنه تیرک با شوت گورتسکا نتیجه عوض نشد و ژرمن ها مانند جام جهانی قبلی این جام را هم با شکست آغاز کردند.
با این پیروزی ژاپن هم توانست در اولین بازی جام مانند عربستان سعودی دست به کار بزرگی بزند و حالا آلمان و آرژانتین در موقعیت مشابهی قرار گرفته اند و یک دیدار مرگ و زندگی در هفته دوم مسابقات جام جهانی قطر پیش روی آنها قرار گرفته است. آلمان باید در هفته دوم با اسپانیا بازی کند و شاگردان اسکالونی هم آماده یک دیدار تمام حیثیتی برابر مکزیک شوند؛ دو دیداری که اگر با نتیجه دلخواه آنها همراه نشود باید علاقمندان به فوتبال خودشان را آماده اولین تیم‌هایی مدعی قهرمانی مسابقات کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج