۱۲۶۲۳۸۱
۱۳۱۱
۱۳۱۱
پ

توریست‌های تیم ملی در قطر را بشناسید

شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که اینجا- در دوحه- چه خبر است و ما خبرنگاران چه چیزهایی می‌بینیم.

خبرآنلاین: نکته‌ای که از دیشب مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته، لیست بلند بالای مسافران و همراهان فدراسیون فوتبال است. به هر طرف که نگاه می‌کنیم، یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال مقابل چشم ما قرار می‌گیرد.

با وضعیتی که در دوحه می‌بینیم، ظاهرا فدراسیون فوتبال در تعطیلی کامل به سر می‌برد و این پرسش برای ما وجود دارد که اگر یکی از باشگاه‌ها، مربیان و اهالی فوتبال در این روزها کاری در فدراسیون فوتبال داشته باشند، باید به چه کسی نگاه کنند؟

از یکشنبه شب، تعداد مسوولان فدراسیون فوتبال که به قطر آمدند به یکبار زیاد شد؛ مهدی تاج و مهدی محمد نبی- سرپرست تیم‌ملی-از ابتدای اعزام کاروان تیم‌ملی همرا بازیکنان بودند که البته حضور رئیس فدراسیون و سرپرست تیم‌ملی در قطر منطقی است و تمام روسای فدراسیون کشورها دیگر هم برای سمینارها و مراسم‌های فیفا باید به قطر می‌آمدند اما نکته عجیب حضور روسای برخی از هیات‌های فوتبال در دوحه است که معلوم نیست با هزینه چه‌کسی اینجا حاضرند.

شاید باور نکنید اما هرکس که نامش را حتی یکبار به عنوان مسوول یا یکی از ارکان فوتبال در تلویزیون شنیده‌اید،گ و روی خط برنامه‌های تلویزیون و رادیو آمده‌اند، اکنون در قطر حضور دارند. از میان روسای هیات فوتبال، الماسخانه رئیس هیات فوتبال گیلان و شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران بیش از بقیه در کانون توجه هستند.

اعضای هیات رئیسه و برخی کمیته‌های فدراسیون فوتبال هم یکی یکی خود را به قطر رسانده‌اند و از دیروز خبرنگاران که دسترسی به بازیکنان و کادرفنی تیم ایران و بقیه تیم‌ها- به دلیل قولنین سفت و سخت فیفا-ندارند و تنها در کنفرانس قبل و بعد بازی قادر به مصاحبه و تهیه خبر هستند، دور و اطراف مسافران جدید جمع شده‌اند. اگر به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مراجعه کنید، حتما از دیروز آمار مصاحبه‌های احسان اصولی و خداداد افشاریان به طرز چشمگیری افزایش یافته. همچنین افرادی نظیر هوشنگ نصیرزاده و محمد فنایی هم به جمع کاروان اعزامی فدراسیون فوتبال اضافه شده‌اند.

با این اوصاف، اگر کسی از اهالی فوتبال در ایران با بعضی از هیات‌های فوتبال یا کمیته‌های فدراسیون کار مهم و واجبی داشته باشند، باید صبر کنند که که سه مسابقه تیم‌ملی تمام شود و اساتید به تهران بازگردند. نام داوود پرهیزگار سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را نیز به فهرست اعزامی‌ها به قطر باید اضافه کرد. اگر بخواهیم افراد متفرقه حاضر در قطر را لیست کنیم، شاید باید سیاهه‌ای بلند بالا به خط کنیم.

فارغ از موضوع هزینه‌های اعزام که چه کسی پرداخته و آیا این افراد با پول فدراسیون آمده‌اند یا از جیب خودشان هزینه کرده‌اند، موضوع ضرورت حضور این همه افراد متفرقه در قطر است. چرا باید این تعداد از مسوولان در جام‌جهانی حاضر باشند و در غیاب آنها، کارها اداری و جاری فدراسیون فوتبال، کمیته‌های زیر مجموعه و هیات‌های استانی توسط چه کسی یا چه کسانی انجام می‌شود؟

توریست‌های تیم ملی در قطر را بشناسید

با این اوضاع، بد نبود که مدیران فدراسیون به کارکتن جز و نگهبان‌ها هم مرخصی می‌دادند و در این مجموعه را قفل می‌زدند تا هم این بندگان خدا هر روز در محل کار بیکار روی صندلی خود نمی‌نشستند و هم اهالی فوتبال به امید انجام کار خود راهی خیابان سئول نمی‌شدند تا دست از پا درازتر بی‌نتیجه بازگردند.

این رسم کهنه و این رفتار غیرحرفه‌ای که همیشه هنگام جام‌جهانی یا جام‌ملت‌های آسیا فدراسیون فوتبال و مجموعه‌های مرتبط با آن از چند روز قبل تا چند روز بعد مسابقا تعطیل می‌شود و گروه زیادی از مسوولان فدراسیون، هیات‌های ورزشی و حتی مدیران کل ورزشی استان‌ها برای دیدن بازیهای جام‌جهانی ساک سفر می‌بندند، یکبار برای همیشه باید جمع شود و اگر واقعا حضور آنها در سفر ضروری است، فارغ از مصاحبه‌های روزمره که ما از این افراد در قطر می‌بینیم، یکبار برای همیشه به خبرنگاران توضیح داده شود که علت سفر آنها چیست و حضور این افراد در تورنمت‌های مختلف چه آورده‌ای برای فوتبال ایران دارد که دیگر ما و امثال ما خبرنگاران منتقد حضور آنها در رویدادهای مهم تورنمنت‌هایی نظیر جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها نباشیم.

توریست‌های تیم ملی در قطر را بشناسید

توریست‌های تیم ملی در قطر را بشناسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج