جاباما
۱۲۶۲۴۲۷
۴۲۶
۴۲۶
پ

بیانی: مقابل ولز انرژی ملی‌پوشان دو برابر بود

پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.

ورزش سه: تیم ملی ایران با برد مقابل ولز مسیر صعود را برای خود هموار کرد و این پیروزی در این مقطع بسیار لذت بخش و حساس به شمار می رود. شاهرخ بیانی بازیکن سابق تیم ملی و مربی کنونی تیم هوادار تهران درباره برد ایران مقابل ولز به خبرنگار ما گفت: اگر در بازی اول چیدمان تیم ملی درست بود به آن شکل نمی‌باختیم. به هر حال ما در بازی‌های تدارکاتی که انجام داده بودیم، ترکیب های دیگری دیده بودیم. برای مثال چشمی که هافبک دفاعی است را نباید به دفاع وسط می‌بردیم و یا اینکه قلی زاده سر جای خودش بازی نکرد. سردار آزمون در بازی اول روی نیمکت بود. همه تیم‌ها آرزو دارند که سردار و طارمی را داشته باشند اما در مجموع چیدمان بازی اول خوب نبود.

او ادامه داد: در بازی دوم چیدمان تیم بهتر شد و بچه‌ها روی پرس حریف خیلی خوب کار کردند و با توجه به اینکه شرایط فوتبال احساسی است و شکست ۶ بر ۲ خیلی برای ما سنگین بود، در بازی با ولز بچه ها فوق العاده کار کردند. انرژی‌شان دو برابر شده بود و همین موضوع باعث شد بازی خوبی انجام بدهند و ببرند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد گلزنی روزبه چشمی و رامین رضاییان ادامه داد: کار برای چشمی خیلی سخت بود. او به این گلزنی نیاز داشت. هر مربی بود از حسینی و روزبه چشمی و رامین رضاییان استفاده می کرد. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند. البته فشار زیادی روی آنها بود. رامین بازیکنی رو به جلویی است. در این بازی هم او و هم چشمی خوب کار کردند. گل دوم را هم در دقیقه ۱۲+۹۰ زدیم که این نشان از روحیه بالای بچه ها دارد. رامین استارت بسیار خوبی زد و پر انرژی ظاهر شد و از اینکه دوباره به تیم ملی برگشته بسیار خوشحالیم. ما اگر این بازی را هم نمی‌بردیم و سه امتیاز را نمی گرفتیم کار برایمان خیلی سخت می‌شد. در نهایت همه چیز به بازی آخر کشیده شد و باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

بیانی در پایان در خصوص بازی پیش روی تیم ملی مقابل آمریکا در سومین روز از دور گروهی افزود: دیدار با آمریکا همانند دیدار با انگلیس سخت است. تیم آمریکا مثل چند سال پیش نیست که ما توانستیم شکستش بدهیم. البته باید این نکته را در نظر بگیریم که این بازی از نظر روحی خیلی برایشان سخت است چون آنها ایران را یک حریف غیرقابل پیش بینی می‌بینند که در بازی اول ۶ گل خورده و در بازی دوم ۲ گل زده. انشاالله ملی پوشان بتوانند ریکاوری خوبی انجام بدهند و امتیاز منطقی بگیرند تا تیم ملی بتواند از گروهش صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج