جاباما
۱۲۶۲۵۸۲
۱ نظر
۲۱۸۶
۱ نظر
۲۱۸۶
پ

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.

ورزش سه: فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.

فرانسه با این برد ۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل خوبی که دارد بعید است صدر جدول را هم در صورت شکست در روز آخر مقابل تونس از دست بدهد. دانمارک هم که با یک امتیاز تیم سوم جدول گروه C است باید استرالیا را شکست دهد تا به مرحله بعد صعود کند.

اطلاعات بازی

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه D

ورزشگاه: ۹۷۴ (دوحه) - ساعت ۱۹:۳۰ - تماشاگر:

داور:  ژیمون مارسینیاک (لهستان)/ کمک‌ها:  پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ (لهستان) ،‌ داور چهارم:  ما نینگ (چین)/ داور ویدیویی: توماس کویتوفسکی (لهستان)

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

تیم ملی فرانسه: 
هوگو لوریس، رافائل واران، دایو اوپامکانو، ژول کونده، تئو هرناندز، اورلین شوآمنی، آدرین ربیو،  آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو
سرمربی: دیدیه دشان

تیم ملی دانمارک:
کاسپر اشمایکل، یواخیم اندرسون، راسموس کریستنستن، ویکتور نلسن، آندریاس کریستنسن، کریستین اریکسن، پی‌یر امیل هویبرگ، ژواکیم مهله، آندریاس کورنلیوس، میکل دامسگارد، یسپر لیندستروم
سرمربی: کسپر هیولماند

کارت زرد:

آندرئاس کریستنسن(۲۰)
آندرس کرنلیوس(۲۳)

ژول کنده (۴۳)

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

شرح گل: 


فرانسه ۱ - دانمارک ۰
دقیقه ۶۱: باز هم کیلیان امباپه فوق‌ستاره جوان فرانسوی برای تیمش گلزنی کرد. حرکت پا به توپ در جناح چپ از تئو هرناندز  با ورود به محوطه دانمارک تبدیل به یک و دو بین او و امباپه شد و کیلیان در نهایت از روی خط شش قدم دروازه را باز و بلاخره اشمایکل را تسلیم کرد.

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

فرانسه ۱ - دانمارک ۱

دقیقه ۶۸: آندرئاس کریستنسن توانست با یک ضربه سر دروازه لوئیس را باز کند و امیدهای دانمارک را زنده نگه دارد. ارسال بلند به وسیله خواکیم اندرسن به نزدیکی‌های شش قدم رسید و در حالی که تنها یک مدافع و آنهم پشت سر کریستنسن قرار داشت  او به هوا بلند شد و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد‌.

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

فرانسه ۲ - دانمارک ۱

دقیقه ۸۶: باز هم گریزمان در متن طراحی حملات فرانسه حضور داشت. این بار گریزمان از جناح راست محوطه دانمارک توپ را کنترل کرد و بعد از یک چرخش یک ارسال بلند برای تیر دورتر فرستاد. ستاره فرانسوی خودش را از دو مدافع جدا کرد و به سرعت به شش قدم و توپ رسید تا با یک پرش و البته ران پا، توپ را وارد دروازه کند.

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: ارسال بلند هرناندز برای تیر دورتر به رابیو رسید و او با سر توپ را مقابل ژیرو کاشت اما اولیویه در زدن ضربه ناکام بود و مدافعان دانمارک توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: بلاخره یخ بازی با یک پاس بلند و در عمق از زمین خودی از گریزمان شکست. پاس او امباپه را در بین سه بازیکن راهی دروازه دانمارک کرد اما پیش از رسیدن توپ به امباپه، کریستنسن یک کارت زرد را به جان خرید و امباپه را سرنگون کرد.

دقیقه ۲۰: شروع مجدد ضربه خطا به وسیله گریزمان و پاس او برای دمبله که در سمت راست محوطه دانمارک به او رسید. دمبله توپ را به داخل محوطه ارسال کرد و رابیو خودش را به توپ رساند و با یک ضربه سر دقیق توپ را به سمت دروازه دانمارک فرستاد اما اشمایکل با یک شیرجه دو دست، توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۱: امباپه با حرکت پا به توپ و نفوذ از جناح چپ محوطه بازی سه دانمارکی را جا گذاشت و از بین آنها پاس به بیرون داد که از دمبله عبور کرد اما کنده توانست خودش را به توپ برساند ولی ضربه او بعد از برخورد با مدافع به راحتی در اختیار اشمایکل قرار گرفت.

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

دقیقه ۳۳: یک و دو بین گریزمان و ژیرو، گریزمان را از جناح چپ وارد محوطه کرد و او با نفوذ به محوطه و یک ضربه پای چپ، دروازه اشمایکل را هدف گرفت اما دروازه‌بان دانمارک توپ را با پای چپ دور کرد.

دقیقه ۴۱: شوامنی از جناح راست دمبله را راه انداخت و او با سرعت بالای خود به محوطه دانمارک نزدیک شد و پاس خود را به محوطه فرستاد جایی که امباپه انتظار توپ را می‌کشید اما شوت سر ضرب این بازیکن فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه صعود فرانسه به دور حذفی با دبل امباپه

دقیقه ۵۳: امباپه همزمان با کنترل توپ روی خط نیمه به خوبی اندرسن را جا گذاشت و با یک استارت انفجاری به سمت دروازه دانمارک نفوذ کرد. کیلیان از نزدیکی‌های خط محوطه ضربه پای چپ سنگین خود را به سمت دروازه دانمارک شلیک کرد اما اشمایکل با جاگیری مناسب توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۰: یک پاس بلند از میانه‌های زمین به پشت محوطه دانمارک رسید و گریزمان ستاره فرانسوی توپ را روی هوا با سینه کنترل کرد و با یک ضربه پای چپ دروازه دانمارک را هدف گرفت اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: موقعیت خطرناک برای دانمارک از دست رفت. لیندستروم از روی نقطه پنالتی توپ را به سمت دروازه لوریس شلیک کرد اما دروازه‌بان فرانسه با شیرجه به سمت چپ خود اجازه ورود توپ به دروازه را نداد.

دقیقه ۷۸: یک کرنر خطرناک از گریزمان با پای چپ در نزدیکی های خط ۶ قدم فرود آمد ولی ضربه سر شیرجه‌ای شوامنی بعد از برخورد با مدافع دانمارک به بیرون رفت. گریزمان دو کرنر پیاپی دیگر هم ارسال کرد ولی ثمری برای آنها نداشت.

دقیقه ۸۰: هرناندز در جناح راست محوطه جریمه دانمارک ربیو را با یک پاس بلند پیدا کرد و او پیش از رسیدن توپ به هوا برخاست و با یک ضربه آکروباتیک زیبا توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 حاشیه: 
*ویکتور نلسون، یاسپر لیندستروم، مایکل دامسگارد و آندرس کورنلیوس، ۴ بازیکن دانمارک هستند که برخلاف دیدار مقابل تونس در ترکیب ابتدایی مسابقه با فرانسه قرار گرفته و جانشین سیمون کیائر، توماس دلینی، کسپر دالبرگ و اسکو اولسن شده‌اند که دو تغییر در خط حمله این تیم اتفاق افتاده است.

* این اولین باری است که فرانسه در رقابت های جام جهانی و یورو ۱۳ شوت به سمت دروازه در یک نیمه می زند اما موفق به باز کردن دروازه نمیشود.

* بیسنته لیزارازو مدافع فرانسوی این بار نه در نقش بازیکن بلکه یک کارشناس فنی در دیدار تیم ملی فرانسه حضور دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نا امید

      قوقولی قوقو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج