۱۲۶۲۹۳۶
۱ نظر
۲۲۲۶
۱ نظر
۲۲۲۶
پ

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

دیدار اسپانیا و آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ورزش سه: دیدار اسپانیا و آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دیدار دوم مرحله گروهی گروه E جام جهانی قطر، دو تیم اسپانیا و آلمان برابر هم به میدان رفتند که گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه E

ورزشگاه: استادیوم البیت

ساعت 22:30 به وقت ایران

داور: دنیل ماکلیه

تیم ملی اسپانیا:

اونای سیمون، رودری، آیمریک لاپورت، یوردی آلبا، کارواخال، پدری، گاوی، سرخیو بوسکتس، مارکو آسنسیو، دنی اولمو و فران تورس

سرمربی: لوییز انریکه

تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، نیکلاس سوله، داوید رائوم، تیلو کرر، جاشوآ کیمیش، گورتزکا، ایلکای گوندوگان، جمال موسیالا، سرژ گنبری و توماس مولر

سرمربی: هانسی فلیک

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

اخطار:

تیلو کرر(۳۷) لئون گورتزکا(۵۸) جاشوآ کیمیش(۵۹) از آلمان

سرخیو بوستکس (۴۴) از اسپانیا

 شرح گل:
اسپانیا یک - آلمان صفر (۶۲- آلوارو موراتا) بازیکنان با چند پاس سریع در میانه زمین توپ را به سمت چپ بردند و اولمو با یک پاس زیبا آلبا را صاحب توپ کرد و او هم با یک ارسال زمینی و بی‌نقص به داخل محوطه جریمه توپ را به موراتا سپرد و ضربه مهاجم اتلتی دور از دست‌های نویر وارد دروازه آلمان شد.

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

 

اسپانیا یک - آلمان یک (۸۳- نیکلاس فولکروک) لروی سانه حرکت خود از سمت راست را آغاز کرد و در نزدیکی‌های محوطه جریمه به عرض حرکت کرد و با یک پاس عمقی توپ را به موسیالا سپرد و فولکروک هم توپ را از جلوی او برداشت و در موقعیتی تک به تک دروازه سیمون را گشود.

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

لحظات حساس:

در دقیقه ۶: حرکت تکنیکی گاوی خط دفاع آلمان را به هم ریخت و آسنسیو با یک پاس کوتاه به سمت چپ اولمو را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه فنی دروازه نویر را هدف قرار داد اما تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه ژرمن‌ها شد.

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

در دقیقه ۱۰: ضد حمله آلمان‌ها با گورتزکا شروع شد و او با یک پاس کوتاه گنبری را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما ضربه ستاره مونیخی‌ها اونای سیمون به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۲۱: یوردی آلبا کمی جلوتر از خط نیمه توپ را به عرض زمین برد و با یک ضربه محکم دروازه نویر را تهدید کرد اما توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴: اونای سیمون برای دور کردن توپ دچار اشتباه شد و توپ به سرژ گنبری رسید و او هم از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳: نفوذ اولمو از سمت چپ و پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه به تورس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک از بالای دروازه نویر به بیرون رفت. بعد از بیرون رفتن توپ کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

در دقیقه ۳۵: لاروخا صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال بلند بازیکن اسپانیا در گوشه سمت راست محوطه جریمه به تورس رسید و شلیک سنگین این بازیکن پس از برخورد به موسیالا مجددا به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۱: آلمان‌ها در سمت راست زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند کیمیش روی سر رودیگر فرود آمد و او هم با ضربه‌ای دقیق دروازه سیمون را باز کرد اما پس از بازبینی صحنه، گل به دلیل آفساید رودیگر مردود شد.

تساوی اسپانیا - آلمان؛ کار صعود به هفته آخر کشید

در دقیقه ۴۵: ژرمن‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند کیمیش باز هم به رودیگر رسید و شوت او را سیمون در دو ضرب به کمک آسنسیو مهار کرد.

در دقیقه ۴۷: آسنسیو با یک استارت سریع از سمت چپ نفوذ کرد اما پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه را نویر قبل از رسیدن بازیکنان اسپانیا مهار کرد.

دقیقه ۵۵: اشتباه بازیکنان اسپانیا در خط دفاع و پرس سنگین ژرمن‌ها باعث باز پس‌گیری توپ شد و گوندوگان توپ را داخل محوطه جریمه به کیمیش سپرد و ضربه زیبای این بازیکن را سیمون به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۶۵: باز هم اولمو این بار یک ضد حمله را از سمت چپ پی ریزی کرد و با یک پاس عرضی آسنسیو را در سمت راست صاحب توپ کرد اما شوت ستاره رئالی‌ها راهی اوت شد.

دقیقه ۷۱: جمال موسیالا با نفوذ از سمت راست، توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما ضربه فولکروک توسز مدافعان اسپانیا بلاک شد.

دقیقه ۷۳: کیمیش با یک‌پاس عمقی توپ را به موسیالا سپرد و او هم در موقعیتی تک به تک ضربه خود را به توپ زد اما سیمون با یک مهار دیدنی مانع گلزنی او شد.

در دقیقه ۹۰: موراتا در آستانه تک به تک شدن با نویر قرار داشت اما شولتربک با حضور به موقع و تکلی صحیح اجازه ضربه زدن را به او نداد.

در دقیقه۵+۹۰:ضد حمله ژرمن‌ها با نفوذ سانه از سمت چپ شروع شد و او پس از اینکه سیمون را هم جا گذاشت پاس رو به بیرون داد اما رودری توپ را به کرنر فرستاد.

حاشیه:

*کارلوس پویول و داوید ویا، دو اسطوره لاروخا در استادیوم البیت حضور دارند و در حال تماشای این بازی هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا وقت آن شده یورگن کلینزمن که ادعای فرهنگ می‌کرد و گفته بود نیمکت نشینان ایرانی بعد از گل زدن به ولز داخل زمین هجوم بردن، لحظه ی گل زدن آلمان و هجوم نیمکت این تیم به زمین را هم ببیند!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج