۱۲۶۳۴۹۲
۱۵ نظر
۲۲۸۸
۱۵ نظر
۲۲۸۸
پ

نوری: همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: خوشبختانه استقلالی های تیم ملی در جام جهانی هواداران و مجموعه آبی ایران را روسپید کردند.

خبرورزشی: محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی‌ها به چشم خودشان دیدند که استقلالی‌ها چطوری یک تنه بار تیم ملی را در دیدار با ولز به دوش کشیدند تا بدانند چه دربی وحشتناکی در انتظارشان است.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال درباره عملکرد استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی هواداران و مجموعه آبی ایران را روسپید کردند. سید حسین حسینی در بازی با ولز یک تنه جلوی بهترین بازیکنان اروپایی ایستاد. او هم در نیمه اول و هم در اواخر بازی ناجی دروازه تیم ملی ایران بود تا در جام جهانی بدرخشد.

وی ادامه داد: اگر یکی از آن توپ‌ها در نیمه اول یا دوم گل میشد معلوم نبود نتیجه چه می‌شود، اما حسینی با رشادت و هوشیاری کارش را کرد و توانست تیم را در جام نگه دارد. انشاالله امشب هم در ترکیب ثابت تیم ملی بازی می‌کند و باز هم یک ۹۰ دقیقه دیگر را با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

نوری: همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست

بازیکن قدیمی‌استقلال درباره روزبه چشمی و عملکردش در بازی مقابل ولز گفت: خوشبختانه دیگر استقلالی حاضر در ترکیب تیم ملی هم باعث سربلندی باشگاه استقلال شد. گلی که روزبه زد زمینه پیروزی ایران را فراهم کرد تا تیم ولز حمله کند و دومی‌را هم بخورد.

نوری ادامه داد: شوتی که روزبه چشمی به دروازه ولز زد واقعاً شوت نبود، آرپیجی بود. او باید یکی از همین آرپیجی‌ها را برای دربی هم کنار بگذارد تا پرسپولیس متوجه شود قرار است با چه تیمی‌بازی کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط دربی و وضعیت این روزهای بازیکنان استقلال در تمرینات توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان با آرامش و تحت نظر کادر فنی در حال سپری کردن تمرینات خودشان هستند و از حالا می‌دانند که بازی دربی را برنده خواهند شد. با این شرایط خوبی که استقلالی‌ها دارند قطعاً یک باخت سنگین با اختلاف چند گل در انتظار پرسپولیس است.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها همین که می‌بینند استقلال دروازه بان و بازیکنان ملی‌پوشش تا چه اندازه آماده هستند وحشت دارد با استقلال رودررو شود. این دربی ۶ امتیازی است و استقلال می‌داند با پیروزی در این بازی چطور عزمش را برای قهرمانی جذب کند.

نوری: همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست

نوری همچنین درباره شرایط مالی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه ته حساب‌های باشگاه را هم جارو کردند و رفتند! هیچ پولی برای فتح الله زاده و کادر مدیریتی بعد از خودشان نگذاشتند. حالا هم که ۲۰ روز دیگر دربی است چشم برهم بزنیم مسابقه با پرسپولیس از راه می‌رسد. امیدوارم در این فاصله به فتح الله زاده و باشگاه استقلال کمک شود.

وی یادآور شد: آقای آجورلو آن زمان که تازه آمده بود یک جلسه با پیشکسوتان گذاشت و گفت می‌خواهد آن‌ها را دور هم جمع کند اما بعد از آن هر چه با او صحبت کردیم تا قرار ملاقات بگذاریم یا تماس گرفتیم می‌گفت وقت ندارم. ولی جالب بود که برای دوستان و رفقای خودش همچنین کارمندانی که با حقوق‌های آنچنانی به باشگاه آورده بود همیشه وقت داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی

      اول تیم رو پرسپولیس ها به اینجا رسوندن
      دوم بازی اول عامل باختمون استقلالی ها بودن

    • ناشناس

      خخخخخخخخ

    • هادی

      آخه کیسه کش بازی انگلیس یادت رفته. استقلالی تیم ملی دید بودن توتیم

    • کیا

      ایی دروغی که می گی راسته

    • ناشناس

      آقای نوری من استقلالیم ولی لطفا ساکت شید

    • ناشناس

      خخخخخ
      بیا پایین داداش

    • علی۱۱۰

      یکی اینو از برق بکشه بابا

    • مهدی

      این حالش خوب نیست... خخخخ

    • ناشناس

      خدا پدرت رو بیامرزه ، حالا روزبه یه شوتی زد تو چرا جو گیر میشی ، طارمی و رامین و پور علی گنجی و احمد نور ، و ترابی و بیرو و .... استقلالی اند !!!!!!!! افتضاح تاریخ ایران تو جام جهانی رو یه اس اسی رقم زد ثابت کرد شش تایی هست .

    • حسن

      بخواب

    • حسام م

      کدوم استقلالی؟؟؟ یه حسینی دوازه بان 6تا خورد تو یه بازی یه روزبه چشمی دفاع راه بلد نی بره شانسی یه شوت زد، با این دوتا بازیکن دربی وحشتناکی داریم خخخخ؟؟؟

    • ناشناس

      به عنوان یک استقلالی واقعا چرت می گه

    • قرمز

      بازی با انگلیس هم دیدیم متوهم

    • پرسپولیس کبیر

      مثل اینکه یادت رفته شیش گلی که انگلیس زده کی خورده ،یادت رفته روزبه دفاع آخر بود

    • Majid Babazadeh

      خدا شفات بده یادت رفته چند تا گل از انگلیس خوردیم 🤥😁😁


    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج