۱۲۶۴۴۵۴
۳۲۷
۳۲۷
پ

درخشان: تیم ملی برابر آمریکا تاکتیک خاصی نداشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که ملی‌پوشان ایران مقابل آمریکا تاکتیک خاصی نداشتند و نتوانستند فوتبال با کیفیتی ارائه کنند.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان در خصوص دیدار ایران مقابل آمریکا و عدم صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: ما بعد از اینکه در بازی با ولز توانستیم برگردیم و نتیجه خوبی بگیریم این انتظار را هم داشتیم که ملی‌پوشان با روحیه خوبی به مصاف آمریکا بروند و با ارائه یک بازی خوب صعودمان را قطعی کنیم اما در نیمه اول سومین بازی‌مان خوب عمل نکردیم و برنامه تاکتیکی خاصی نداشتیم. آمریکا از جناح راست بارها به سمت دروازه ما حمله کرد و روی یک موقعیت به گل رسید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم اما بازیکنان ایران با روحیه و انگیزه بیشتری به زمین آمدند و کادر فنی تعویض‌هایی انجام داد که نشان از بازی رو به جلو ایران داشت و بازیکنان می‌خواستند که حداقل یک گل به ثمر برسانند اما نکته قابل تامل این بود که ما به هیچ‌وجه نتوانستیم مهدی طارمی را به عنوان مهاجم نوک صاحب توپ و موقعیت کنیم. بازیکنانی مثل رضاییان و حاج‌صفی که در کناره‌ها بازی می‌کردند نتوانستند در بازی رو به جلو موفق باشند، فقط زمانی که جلالی به زمین آمد توانست سمت چپ ما را قوت ببخشد و بازی خوبی کرد اما باز نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال افزود: ‌آمریکا چون به برد نیاز داشت در نیمه اول خیلی خوب حمله کرد و در یک صحنه از اشتباه بازیکنان ما نهایت استفاده را برد و به گل رسید و بعد از آن هم نیمه اول را مدیریت کرد، آنها در نیمه دوم تاکتیک‌شان را عوض کردند و یک بازی دفاعی را در دستور کار قرار دادند و با تجمع در یک‌سوم دفاعی خودشان عملا فضا را برای بازیکنان ما بستند و در نهایت موفق هم شدند.

وی در پایان خصوص عملکرد کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: قطعا کی‌روش برای موفقیت تیم ملی تلاش‌ کرد اما مقابل انگلیس و آمریکا موفق نبودیم و فوتبال باکیفیتی به نمایش نگذاشتیم. معتقدم که در جام جهانی قبلی کی‌روش و تیمش با برنامه‌تر بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج