۱۲۶۴۷۴۶
۲۷۵۵
۲۷۵۵
پ

شب رویایی مسی با این سوپر گل تکمیل شد

لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه ۳۵ یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.

ورزش سه: لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه ۳۵ یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.

 آرژانتین و لیونل مسی به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب در استادیوم احمد بن‌علی اولین بازی حذفی خود در این تورنمنت را مقابل استرالیا انجام می‌دهند.

این مسابقه برای لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سسته، اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که هزارمین بازی‌ای است که لئو در آن به میدان می‌رود.

مسی در این مسابقه اما تنها به اهمیت نمادینش راضی نبود و بالاخره در دقیقه ۳۵ با شوتی تماشایی دروازه استرالیایی‌ها را باز کرد تا آلبی‌سلسته با این گل او نیمه اول را با برتری ۱-۰ به پایان برساند.

جالب اینجا است که گل مسی در دقیقه ۳۵ اولین شوتی بود که آرژانتینی‌ها در این بازی به سمت دروازه استرالیا شلیک کردند. این شوت او همچنین دومین اقدام به گلزنی آلبی‌سلسته در این مسابقه بود.

آرژانتین در این دقیقه از بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که مسی پشت آن ایستاد. شوت مسی با برخورد به هری سوتار، مدافع استرالیا، برگردانده شد اما آرژانتینی‌ها دوباره توپ را به دست آوردند و در فاز دوم حمله به سمت دروازه استرالیایی‌ها حرکت کردند. مک‌آلیستر توپ را به اوتامندی داد و پاس او به لئو مسی، کاپیتان آرژانتین را صاحب توپ کرد.

از این لحظه به بعد شاهد درخشش استثنایی لئو بودیم که با با دیدی استثنایی و ضربه‌ای هنرمندانه توپ را از بین چند مدافع استرالیایی به گوشه پایین سمت چپ دروازه استرالیا فرستاد. 

این نهمین گل لیونل مسی در جامهای جهانی بود. اما جالب اینجا است که گل امشب اولین گلی است که کاپیتان آرژانتین تا کنون در مراحل حذفی این تورنمنت به ثمر رسانده است.

این گل همچنین گل شماره ۷۸۹ در فهرست کل گلهایی بود که مسی تا کنون به ثمر رسانده است. استرالیا صد و بیست و نهمین حریفی است که مسی در مقابلش گلزنی کرده است.

شب رویایی مسی با این سوپر گل تکمیل شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج