جاباما
۱۲۶۴۷۸۶
۱۸۸۶
۱۸۸۶
پ

ظهور یک ستاره جدید در آرژانتین

پنج حضور پیاپی در ترکیب آلبی سلسته با گلزنی برای مهاجم جوان این تیم همراه بود.

ورزش سه: پنج حضور پیاپی در ترکیب آلبی سلسته با گلزنی برای مهاجم جوان این تیم همراه بود.

 کمتر کسی تصور می‌کرد خرید ۲۲ ساله پپ گواردیولا از ریورپلاته آرژانتین خیلی زود در فوتبال انگلیس خودنمایی کند، اما او قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ در سه حضور متوالی در ترکیب منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، جام اتحادیه و لیگ جزیره برابر سویا، فولام و چلسی توانست سه گل بزند و دو پاس گل بدهد که او همین روند را به رقابت‌های ملی هم کشید.

جولین آلوارز در دو مسابقه ابتدایی آرژانتین در جام جهانی مقابل عربستان و مکزیک به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر لهستان جای لائوتارو مارتینز را در ترکیب این تیم گرفت که نخستین تجربه قرار گرفتن در جمع ۱۱ نفر اصلی برای او و تیمش خوش‌یُمن بود.

ظهور یک ستاره جدید در آرژانتین
ظهور یک ستاره جدید در آرژانتین

ستاره ۲۲ ساله آرژانتین با حضور ۷۹ دقیقه‌ای مقابل لهستان توانست یک گل زیبا با شوت محکم به ثمر رساند که عملکردش در آن مسابقه کاری کرد تا در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برابر استرالیا هم در ترکیب قرار بگیرد و بازهم یک نمایش درخشان دیگر داشته باشد.

 
جولین آلوارز که در سه مسابقه اخیرش که از ابتدا در ترکیب آرژانتین قرار گرفته موفق به گلزنی برابر جامائیکا، امارات و لهستان شده بود، در دقیقه ۵۷ مسابقه یک‌هشتم نهایی جام جهانی مقابل استرالیا نیز با توپ‌ربایی روی اشتباه متئو رایان، با یک ضربه زمینی گل دوم آلبی سلسته را به ثمر رساند.
ظهور یک ستاره جدید در آرژانتین

آلوارز در شرایطی توانسته در هر دو حضور ثابت در ترکیب آرژانتین در جام جهانی گلزنی کند و مثل مسی تاثیرگذار ظاهر شود که در نخستین سال بازی در فوتبال اروپا و لیگ جزیره توانسته سه گل در ۱۳ حضور ثابت و تعویضی به ثمر رساند و علاوه بر آن در ۶ مسابقه لیگ قهرمانان دو گل بزند و دو پاس گل بدهد و همچنین در یک دیدار جام اتحادیه و یک مسابقه سوپرجام هم گلزنی کرده است.

این آمار فوق‌العاده از ستاره ۲۲ ساله من‌سیتی که در مسابقات آرژانتین هم ادامه پیدا کرده، بدون تردید می‌تواند هواداران آلبی سلسته را امیدوار کند تا بتوانند به کسب قهرمانی در جام جهانی امیدوار شوند.

ظهور یک ستاره جدید در آرژانتین
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج