۱۲۶۵۳۶۲
۱۲۷۲
۱۲۷۲
پ

بلای انگلیس بر سر ژاپن آمد!

دو مورد از بازیکنان تعویضی هاجیمه موریاسو، پنالتی های خود را از دست دادند.

ورزش سه: دو مورد از بازیکنان تعویضی هاجیمه موریاسو، پنالتی های خود را از دست دادند.

ژاپن که توانسته بود از سد آلمان و اسپانیا عبور کند، در ادامه شگفتی سازی های خود، نیمه اول را برابر کرواسی برنده به رختکن رفت و امیدوار بود که بتواند از سد یک تیم اروپایی دیگر بگذرد و رویای حضور در مرحله یک چهارم نهایی را تعبیر کند.

گل پریشیچ اما کار را به تساوی کشاند و هاجیمه موریاسو برای اینکه بتواند روند بازی را برگرداند و دوباره ژاپن را به تیم برنده میدان تبدیل کند، دست به انجام تغییراتی زد.

تعویض های سرمربی ژاپن در ۲ دیدار برابر آلمان و اسپانیا کاملا ورق بازی را برگردانده بود. میتوما برابر اسپانیا پاس گل پیروزی بخش را داد و تاکوما آسانو به همراه ریتسو دوان که هر ۲ به عنوان بازیکن تعویضی برابر آلمان وارد زمین شده بودند، موفق به گلزنی شدند.

موریاسو امیدوار بود که تغییراتش در ادامه بازی، بتواند نتیجه را به سود ژاپن رقم بزند. او جابجایی هایی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد و این بار اتفاقات فوتبالی کاملا برعکس رقم خورد و بازیکنان تعویضی موریاسو، کاملا به عوامل شکست سامورایی ها تبدیل شدند.

تاکومی مینامینو بازیکن سابق لیورپول و کنونی موناکو در دقیقه ۸۷ جایگزین ریتسو دوان شد. کاتورو میتوما نیز در دقیقه ۶۴ به جای ناگاتومو به میدان آمد که این بازیکنان، دو پنالتی نخست ژاپن را زدند که دومینیک لیواکویچ سنگربان کرواسی موفق شد هر ۲ پنالتی بازیکنان ژاپن را مهار کند.

از دست رفتن پنالتی توسط کاپیتان یوشیدا نیز تیر خلاص را بر پیکر ژاپن وارد کرد تا سامورایی ها در عین شایستگی، با جام خداحافظی کنند. اتفاق فینال یورو ۲۰۲۰ که بر سر انگلیس آمده بود و بازیکنان تعویضی ساوت‌گیت پنالتی های خود را از دست داده بودند، برای ژاپن نیز تکرار شد و دو بازیکن تعویضی موریاسو نتوانستند ضربات خود را به گل تبدیل کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج