جاباما
۱۲۶۵۴۵۷
۱۵۸۴
۱۵۸۴
پ

شگفتی حذف یک ستاره با دست‌پخت کی‌روش

ضعف تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی در بازی‌های جام جهانی قطر، شگفتی حذف یک بازیکن را بیشتر کرد.

همشهری‌آنلاین: طبیعی است که وقتی تیمی نتایج لازم را به‌دست نمی‌آورد، پرس‌وجوها در مورد انتخاب بازیکنان و کم و کیف عملکرد کادرفنی افزایش می‌یابد. این وضعیت در مورد تیم ملی ایران هم پس از حذف از مرحله گروهی جام‌جهانی به‌وجود آمده است و حالا خیلی‌ها از فهرست انتخابی کارلوس کی‌روش ایراد می‌گیرند. شاید اگر او یک نشست خبری تشکیل می‌داد، خودش می‌توانست در مورد این مسائل توضیح بدهد، اما نه پیش از اعزام تیم به قطر و نه پس از بازگشت از دوحه شاهد برپایی چنین نشستی نبودیم. در نتیجه عمده ابهامات بی‌پاسخ ماند و منتقدان چاره‌ای جز طرح سؤالات بی‌جواب ندارند.

یکی از این پرسش‌ها، مربوط می‌شود به چرایی حذف امید نورافکن از تیم ملی. او که در ۳ سال گذشته پای ثابت اردوها بود و می‌توانست در پست‌هایی مثل دفاع چپ، دفاع وسط و هافبک تدافعی به بازی گرفته شود، در حالی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد که فهرست کی‌روش یک جای خالی هم داشت، اما او به بازیکن جوان سپاهان اعتماد نکرد. از قضا پست تخصصی امید یعنی دفاع چپ، به یکی از نقاط ضعف تیم ملی در قطر تبدیل شد؛ جایی که در هر ۲ شکست در برابر انگلستان و آمریکا، بازی ضعیف میلاد محمدی حسابی به چشم آمد. در دیدار سرنوشت‌ساز با ایالات متحده، با آنکه همه می‌دانستند این تیم در کناره‌ها و بحث دورزدن مدافع تبحر دارد، شاهد بدترین عملکرد ممکن از سوی محمدی بودیم تا آخرش هم کسی نفهمد چرا نورافکن مسافر قطر نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج