۱۲۶۶۱۴۳
۱۶۶۲
۱۶۶۲
پ

شاه‌محمدی: بیرانوند نباید به تیمش پشت کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر یحیی حرفی هم در رابطه با بازیکنان زده او سرمربی است و نظرش را گفته اما بازیکن باید برود در دربی بازی کند، خوب هم بازی کند.

خبرورزشی: جمشید شاه‌محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت از جام جهانی اظهار داشت: وقتی یک نفر در تیم ملی در بالاترین سطح مثل جام جهانی به اردوی تیم باشگاهی‌اش برمی‌گردد انگیزه‌هایش کم می‌شود. به نظر من گل‌محمدی در این شرایط باید به لحاظ روحی و روانی با چهار بازیکن ملی‌پوش کار کند تا فرصت برگشتن به حال و هوای تیم و باشگاه را پیدا کنند.

وی افزود: بازیکنان به خاطر نتایج تیم ملی شرایط روحی-روانی خوبی ندارند؛ به ویژه امیری و بیرانوند که یکی بازی نکرده و آن یکی هم دچار مصدومیت شد. حالا باز پورعلی‌گنجی خیلی خوب کار کرد و به مراتب از مجید حسینی که لژیونر هم هست بهتر بود و ترابی هم کمابیش به میدان رفت.

شاه‌محمدی: بیرانوند نباید به تیمش پشت کند

بازیکن قدیمی پرسپولیس با اشاره به موضوع لژیونرهای تیم ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز هر کسی خارج از ایران بازی می‌کند و ماهی ۲۰۰۰ دلار به او می‌دهند را لژیونر و یک فوتبالیست خیلی عالی می‌دانند! من این موضوع را درباره خیلی از بازیکنانی که به خارج رفته‌اند می‌گویم. مثلاً محبی و قایدی وقتی در ایران بودند خوب بودند اما همین نورافکن که رفت تیم شارلروا بلژیک دیدیم چه وضعیتی پیدا کرد... به خدا اگر بچه‌های زمین خاکی میدان شوش را دور هم جمع کنند این تیم(شارلروا) را سه بر صفر شکست می‌دهد.

وی با اشاره به ساختار کلی فوتبال کشورمان اضافه کرد: ما به جای این‌که برویم مربی خارجی برای تیم ملی و باشگاه‌های‌مان بیاوریم باید از مربیان خارجی خوب در تیم‌های پایه استفاده کنیم تا ساختار فوتبالمان درست شود. ژاپن را ببینید! آن‌ها رفتند همین کار را در تیم‌های پایه‌شان کردند و امروز به چنین تیمی تبدیل شده‌اند.

شاه‌محمدی: بیرانوند نباید به تیمش پشت کند

شاه‌محمدی درباره این‌که ممکن است انتشار استوری گل‌محمدی قبل از شروع مسابقه انگلیس باعث تحت تاثیر قرارگرفتن بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی برای دیدار دربی بشود، توضیح داد: قطعاً یحیی گل‌محمدی منظور بدی نداشته. به هر حال همه می‌دانند هر فوتبالیستی در تیم ملی بازی می‌کند به خاطر میهن و وطنش به میدان می‌رود. حالا شاید شرایط در آن روز طوری بود که یحیی آن استوری را گذاشته و تیم هم نتیجه نگرفته اما نباید این سوءتفاهم‌ها باعث شود رابطه بین بازیکن و مربی خراب شود.

وی ادامه داد: این چهار بازیکن هم باید بدانند که باشگاه‌شان از هرچیزی ارجح است. آن‌ها باید بروند و زحمت بکشند اگر هم مربی حرفی زده نباید دلگیر شوند.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس با یادآوری خاطره‌ای در همین‌باره گفت: زمانی که من در هیروشیما اخراج شدم علی‌آقا (پروین) بعد از بازی گفت «جمشید شاه‌محمدی باعث شد ببازیم»... اما دقیقا نیم‌ساعت بعد یک جلسه گذاشت و با تعریف از بازی من گفت خودش مقصر بوده است. مربی عصبانی است و گاهی یک حرفی می‌زند و نباید آن را به حساب چیزی گذاشت.

شاه‌محمدی تاکید کرد: شاید یحیی گل‌محمدی چند ماه دیگر از پرسپولیس برود اما امیری و بیرانوند که همه‌چیزشان را از پرسپولیس دارند نمی‌تواند به پرسپولیس پشت کنند. حالا یحیی هرچه گفته، گفته! شما باید به خاطر پرسپولیس بازی کنید، خوب هم بازی کنید. چون شما در این تیم می‌مانید و هوادار پرسپولیس از شما توقع دارد.

وی درباره دربی پیش رو گفت: متاسفانه ظاهراً قرار است دربی بدون تماشاگر باشد. فوتبال بدون تماشاگر فوتبالیست را بی‌انگیزه می‌کند چه برسد به دربی! به نظر من تماشاگران باید بیایند. تا چه زمانی باید این وضعیت ادامه داشته باشد؟ فوتبالیست با حضور تماشاگر انگیزه می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره دوباره به مسائل مربوط به بازیکنان بی‌انگیزه یا باانگیزه در دربی خاطرنشان کرد: به نظر بنده یحیی و سرمربی استقلال باید هر بازیکنی را که می‌بینند بی‌انگیزه است را در دربی بازی ندهند و آن‌ها را کنار بگذارند. دربی جای بازیکنی است که در این مسابقه سرش را جلوی توپ بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج