۱۲۶۶۶۷۰
۷۵۸
۷۵۸
پ

رسینیر: صیادمنش برای من مثل خرید جدید است

سرمربی تیم فوتبال هال سیتی با ابراز رضایت از روند بازگشت مهاجم ایرانی خود از مصدومیت، دلیل حضور صیادمنش را در اردوی آنتالیا تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: «لیام رسینیر» سرمربی تیم فوتبال هال سیتی آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن این تیم از جمله اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود را تشریح کرد.

صیادمنش و «بنجامین تته» دو بازیکنی بودند که باوجود آسیب دیدگی، همراه با هال سیتی به آنتالیا رفتند تا در اردوی آماده سازی حضور داشته باشند.

رسینیر در این خصوص گفت: آنها با سطح آمادگی جسمانی خود پیشرفت می‌کنند. آنها عالی کار می‌کنند و روی چمن هستند. برای اولین بار آنها را با کفش‌های فوتبالشان دیدم و خوشحال شدم.

وی دلیل حضور دو بازیکن مصدوم در اردوی آنتالیا را انطباق پذیری آنها با سایر نفرات دانست و افزود: سازگاری و انطباق با گروه برای آنها عالی خواهد بود و امیدوارم زمانی که به ترکیب برگردند برای آنها مثبت باشد.

سرمربی هال سیتی احتمال کنار گذاشتن صیادمنش و تته را در نقل و انتقالات زمستانی از تیمش رد کرد و درباره خریدهای جدید گفت: آنها هستند، هستند، (مانند خریدهای جدید). در اصل برای من، آنها مانند خریدهای جدید خواهند بود و به همین دلیل است که می‌خواهم به آنها فرصت بدهم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم وارد زمین شوم و بگویم که به ۱۰ بازیکن جدید نیاز داریم، زیرا من واقعاً این را باور ندارم. ممکن است به دو نفر، حداکثر سه نفر نیاز داشته باشیم. من به این گروه از بازیکنان اعتقاد دارم و فقط احساس می‌کنم که با کمی سازماندهی و هدایت، کمی اعتقاد و اعتماد به نفس، آنها واقعاً می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج