۱۲۶۶۶۷۵
۱۳۹۰
۱۳۹۰
پ

فن‌دایک: دیگر جام جهانی را دنبال نمی‌کنم!

فن‌دایک می‌گوید امیلیانو مارتینز به شکل شگفت انگیزی دو پنالتی هلندی‌ها را مهار کرده است.

ورزش سه: ویرجیل فن‌دایک، مدافع تیم ملی هلند از باخت تیمش مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی ابراز تاسف کرد. فن‌دایک پس از این شکست در گفت‌وگویی بیان کرد: پس از ترک جام جهانی بسیار ناامید هستم. ما در یک ربع آخر به بازی برگشتیم. من به همه بازیکنان‌مان افتخار می‌کنم. متأسفانه به هدف خود نرسیدیم.

وی در مورد صحبت‌های پایانی فن‌خان به بازیکنان گفت: نمی دانم فن‌خال به بازیکنان چه گفت زیرا در حال انجام تست دوپینگ بودم. از باخت بسیار ناراحت هستم، اما زندگی همین است.

وی ادامه داد:  وگهورست گل دوم خود را طوری به ثمر رساند که ما آن را تمرین کرده بودیم و در دقایق پایانی و در حالی که داور در حال آماده شدن برای زدم سوت پایان بازی بود، آن را به خوبی اجرا کردیم.

او در مورد خراب کردن ضربه پنالتی‌اش گفت: دروازه بان آرژانتین، (امیلیانو مارتینز) ضربه پنالتی را به خوبی مهار کرد و این برای من بد است. از این بابت ناراحتم اما گاهی در زندگی این اتفاق می‌افتد. ما باید به چیزهای مثبت فکر کنیم و روی تورنمنت‌های آینده تمرکز کنیم. ما در ضربات پنالتی شکست خوردیم و این برای ما سخت است. ما تلاش زیادی انجام دادیم و درواز‌بان آنها دو پنالتی را به طرز شگفت انگیزی مهار کرد. بازی در مقابل ۸۰ هزار هوادار بسیار سخت بود.

فن دایک در مورد تیمی که پس از حذف هلند به قهرمانی در جام جهانی می‌رسد گفت: نمی‌دانم، دیگر مسابقات جام جهانی را دنبال نمی‌کنم! من نسبت به آینده مثبت هستم و نباید از الان به برخی چیزها فکر کنیم؛ باید در روزهای آینده احساسات خود را تغییر دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج