۱۲۶۶۸۶۰
۲۳۴۱
۲۳۴۱
پ

نویل: این داوری یک شوخی تمام‌عیار بود

گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.

ورزش  سه: گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.

 تیم ملی انگلیس امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل فرانسه با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

هواداران انگلیسی و بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور بعد از این شکست از داور مسابقه ویلتون سامپایو انتقاد کردند. یکی از شدیدترین انتقادها متعلق به گری نویل بود که به عنوان تحلیل‌گر بازی در استودیوی شبکه ITV کشورش حضور داشت.

نویل: این داوری یک شوخی تمام‌عیار بود

بازی انگلیس و فرانسه با جنجال‌ها و حوادث زیادی روبرو بوده که جنجال درباره داوری را غیر قابل اجتناب می‌کند. سامپایو، داور برزیلی مسابقه، در ساعت‌های آینده با حملات بیشتری مواجه خواهد شد. او در این مسابقه دو پنالتی برای انگلیسی‌‌ها گرفت که یکی از آنها توسط هری کین به گل تبدیل شد و دومی از دست رفت.

 
نویل: این داوری یک شوخی تمام‌عیار بود

گری نویل بعد از بازی گفت:" همانطور که دیدید دفاع فرانسه افتضاح بود. ما می‌دانستیم دفاع آنها نقطه ضعف‌شان است ولی بعید می‌دانم که حتی فکرش را می‌کردیم که در آن فضاهای مهم چنین تصمیم‌های بدی بگیرند.

عملکرد داور در این بازی کابوس بود. این داور یک شوخی تمام‌عیار است. نمی‌گویم که تنها علت شکست انگلیس داور بازی است چون این کار بهانه‌گیری است. ولی او داور بدی است. خیلی بد".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج