۱۲۶۷۷۸۴
۱۶۵۳
۱۶۵۳
پ

اسکالونی قبل از شروع بازی اشک آرژانتین را درآورد

یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.

ورزش سه: یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.

رسانه‌های آرژانتینی از چند ساعت مانده به شروع دیدار امشب تیم ملی کشورشان مقابل کرواسی به شکلی متفاوت از دیگر بازی‌های آلبی‌سلسته در این تورنمنت سعی در تهییج بازیکنان‌شان و روحیه دادن به آنها بودند. روزنامه اوله می‌گوید بازی امشب یکی از بزرگترین دیدارهای تاریخ فوتبال آرژانتین است.

آرژانتین اگر امشب به پیروزی برسدبرای ششمین بار به فینال جام جهانی خواهد رسید. استثنایی‌ترین فرصت برای فتح جام جهانی در حالیکه ممکن است لیونل مسی در جام جهانی آینده در اختیار آرژانتینی‌ها نباشد.

اسکالونی قبل از شروع بازی اشک آرژانتین را درآورد

روزنامه اوله می‌گوید کادر فنی آلبی‌سلسته هم در فاصله چند ساعت مانده به شروع مسابقه امشب از همین تکنیک استفاده کرده و با برنامه‌ریزی قبلی در اردوی آلبی‌سلسته جوی احساسی برای بازیکنانش به وجود آورده است.

به گزارش این روزنامه امروز قبل از اینکه کاروان آرژانتین سوار اتوبوس شده و به سمت استادیوم لوسیل حرکت کنند لیونل اسکالونی پیش از مطرح کردن آخرین صحبت‌های فنی با بازیکنانش برای آنها ویدیوی خاص پخش می‌کند. با شروع ویدیو خانواده و عزیزان تک‌تک فوتبالیست‌های دعوت شده به تیم ملی مقابل دوربین آمده و پیام‌هایی احساسی خطاب به آنها گفتند. اوله می‌گوید فضایی به شدت احساسی در اردوی آرژانتین شکل گرفته و اکثر بازیکنان آلبی‌سلسته با دیدن این ویدیو به گریه افتادند.

اسکالونی قبل از شروع بازی اشک آرژانتین را درآورد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج