۱۲۶۸۵۷۶
۴۰۷۰
۴۰۷۰
پ

پای رئیس‌جمهور به ماجرای بازیکن جنجالی باز شد

همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، کریم بنزما برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده است.

ورزش سه: دیدیه دشان پس از پیروزی مقابل مراکش در اتاق مطبوعات هنگامی که از او پرسیدند آیا کریم فرصتی برای بازگشت یا حضور در سکوها یا بازی در صورت بهبودی را دارد؟ او به سادگی و سردی پاسخ داد: سوال بعدی.

یکی از خبرگزاری های فرانسه ادعا می کند که این ایده از خود امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه است، که در روز نیمه نهایی حضور داشت و حضور خود را در فینال مقابل آرژانتین در ورزشگاه Lusail اعلام کرد.

ایده مکرون نه تنها آوردن بنزما، بلکه گروهی از بازیکنان مصدوم است که در قطر بوده اند یا به دلیل مصدومیت همراهی تیم را از دست داده اند، مانند پل پوگبا یا انگولو کانته.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، کسی است که این موضوع را در RTL تایید کرد و گفت می دانم که مکرون مشتاق انجام این کار است و سخت تلاش می کند.

قضیه این است که بنزما خیلی شبیه بقیه نیست. او صبح روز گذشته در مادرید، یک بازی دوستانه مقابل لگانس انجام داد و آسیبی ندید.

همانطور که مارکا این هفته گزارش داد، مهاجمی که در ۱۹ نوامبر مصدوم شد، زمانی که سرمربی فکر می کرد که به خاطر زمان اندک بازنمی گردد، توسط دشان خط خورد.

با این حال، بهبودی بنزما نشان داد که ضرب‌الاجل‌های تعیین‌شده توسط فدراسیون فوتبال فرانسه با میزان مصدومیت او همخوانی نداشت.

حضور بنزما در قطر اگرچه بعید است اما غیر ممکن نیست و بستگی به قدرت متقاعدسازی رئیس جمهور فرانسه دارد. اگر او توانست کیلیان امباپه را برای ماندن در پاری سن ژرمن متقاعد کند، پس چرا امروز نتواند؟

به زعم بسیاری، اینکه چه بنزما به قطر بیاید یا نه، مهاجم رئال مادرید روی کاغذ قهرمان جهان خواهد شد زیرا کسی جایگزین او نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج