۱۲۶۸۵۷۸
۱۴۷۱
۱۴۷۱
پ

دربی جنجالی خونین شد

دربی «ملبورن» میان تیم‌های «ملبورن سیتی» و «ملبورن ویکتوری» در لیگ استرالیا پس از حمله هواداران ویکتوری به دروازه‌بان سیتی و ورود آنها به زمین سابقه، نیمه‌کاره ماند.

خبرورزشی: دربی «ملبورن» میان تیم‌های «ملبورن سیتی» و «ملبورن ویکتوری» در لیگ استرالیا پس از حمله هواداران ویکتوری به دروازه‌بان سیتی و ورود آنها به زمین سابقه، نیمه‌کاره ماند.

دربی جنجالی خونین شد

ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت «نیو ساوث ولز» به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به «سیدنی» واگذار می‌شود.

از سال ۲۰۰۵ که لیگ یک استرالیا آغاز به کار کرد، باشگاه‌ها بر اساس نتایج دیدارهای پایانی، میزبانی سال بعد را به دست می‌آوردند و این تصمیم باعث جنجال‌های بسیاری شده است. در سال‌های اخیر همواره تیم‌های ملبورن عملکرد بهتری در فینال‌ها داشتند.

دربی جنجالی خونین شد

این خبر، واکنش‌های زیادی را در میان هواداران دو تیم شهر ملبورن ایجاد کرد و آن‌ها با هم قرار گذاشتند که به نشانه اعتراض، در دقیقه ۲۰ دربی این شهر، ورزشگاه را ترک کنند.

اما در دقیقه ۲۱ این دیدار، هواداران وارد زمین شدند و «توماس گلوور» دروازه‌بان تیم سیتی با یک سطل مورد حمله گرف گرفت و با صورتی خونین، زمین مسابقه را ترک کرد. باشگاه سیتی هم اعلام کرد گلوور به دلیل مصدومیت از ناحیه سر، توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفته است. داور نیز بازی را نیمه‌کاره تمام کرد.

دربی جنجالی خونین شد

جمعه شب نیز تماشاگران تیم «نیوکاسل جتس» در بازی مقابل «بریزبین رور»، به نشانه اعتراض به این تصمیم، ورزشگاه را ترک کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج