۱۲۶۹۴۴۹
۱۰۱۷
۱۰۱۷
پ

بایرن، بزرگترین بازنده جام جهانی!

یولیان ناگلزمن باید تلاش کند تا اکثر بازیکنانش جام جهانی قطر را از سرشان بیرون کنند.

ایسنا: به نقل از بیلد، جام جهانی برای بایرن به شکل بدی شروع و به بدترین شکل به پایان رسید. بازیکنان آسیب دیده و بی روحیه به مونیخ باز می گردند. یولیان ناگلزمن اکنون به عنوان یک روانشناس در تعطیلات زمستانی باید عمل کند.

قبل از شروع مسابقات، ۱۷ بازیکن بایرن در لیست شرکت کنندگان جام جهانی قطر بودند و اکنون هیچ کدام از آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در دیدار نهایی نیز چند بازیکن در تیم بازنده بودند. 

الیور کان مدیر باشگاه سعی  دارد از نظر ذهنی شرایط بازیکنان خود را تقویت کند. او در این زمینه گفت: بعد از یک فینال  که چند بازیکن بایرن در تیم بازنده بودند، بحث بازگشت و ادامه دادن مطرح است. همه بازیکنان بایرن می توانند در کل به عملکرد خود افتخار کنند.

درخواست مدیر باشگاه از فرانسوی ها می تواند تقریباً در مورد سایر بازیکنان بایرن در جام جهانی نیز صدق کند. برای مثال آلمان با پایان بازی بعد از مرحله گروهی حذف شد و سادیو مانه سنگالی در آخرین ثانیه جام جهانی را به طور کامل از دست داد. بدتر از آن، مانوئل نویر در تعطیلات زمستانی آسیب دید و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود. نویر، کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ بود اما به همراه این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در همان دور گروهی حذف شد. بایرن مونیخ به دنبال جایگزینی شایسته برای نویر است و درخشش یاسین بونو، دروازه‌بان مراکش در جام جهانی باعث شده سران بایرن روی او دست بگذارند. یاسین بونو در سویا بازی می‌کند و تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد.

مسابقات با خبرهای بدی برای بایرن آغاز شد. پس از دقایقی در اولین بازی فرانسه در جام جهانی، لوکاس هرناندز رباط صلیبی پاره کرد و بازگشت او در این فصل  بعید است. بنجامین پاوارد، جانشین احتمالی او در خط دفاع جایگاه ثابت خود را از دست داد و در طول مسابقات فرصتی به دست نیاورد. دایوت اوپامکانو و کینگزلی کومان در فینال شکست خوردند. دومی با پنالتی از دست رفته خود نقشی غیر قابل چشم پوشی در شکست نهایی داشت. 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن پس از فینال گفت: برای بازیکنان فرانسوی خود متاسفم. آنها نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند. ما مشتاقانه منتظر بازگشت نایب قهرمانان جهان هستیم.

بنابراین وظیفه اصلی ناگلزمن در تدارکات زمستانی این خواهد بود که قطر را از ذهن بازیکنان خارج کند و قبل از ماه فوریه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تمرکز خود را بر روی بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج