۱۲۷۰۱۵۳
۴۳۹۴
۴۳۹۴
پ

روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال

در روزهای آتی شاهد درگیری مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پیشین اینتر و پاری‌سن‌ژرمن و فعلی گالاتاسرای با همسرش واندا نارا برای جدایی خواهیم بود.

خبرورزشی: در روزهای آتی شاهد درگیری مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پیشین اینتر و پاری‌سن‌ژرمن و فعلی گالاتاسرای با همسرش واندا نارا برای جدایی خواهیم بود.

روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال

جدایی جنجالی واندا نارا و مائورو ایکاردی همچنان در رسانه‌های مختلف سوژه است. به نظر می‌رسد که واندا به همراه وکلیش آنا روزنفلد در حال تهیه پیش‌نویس اسنادی هستند که به ازدواج ۸ ساله پایان می‌دهد.

به این ترتیب، مجله «سیوداد» رقم گزافی را که واندا نارا پس از جدایی از بازیکن فعلی گالاتاسرای می‌تواند به جیب بزند را فاش کرد. بنا بر ادعای رسانه مذکور، این زن بیزنس‌من می‌تواند ۱۰۰ میلیون دلار که شامل اموال، املاک و اقلام لوکس می‌شود را نگه دارد.

علاوه بر این، استفی براردی روزنامه‌نگار اطمینان داده که واندا نارا قصد دارد نیمی از دارایی‌های مشترکش با مائورو ایکاردی از جمله درآمد بازیکن آرژانتینی که در طول دروان حرفه‌ای‌اش به‌دست آورده را مال خود کند.

اگرچه ۱۰۰ میلیون دلار فقط برای واندا است، براردی ادعا کرده که او به نزدیکان خودش گفته که خودشان را برای ۲۰ میلیون دلار دیگر می‌کُشند!

این تنها جنگی نیست که در انتظار واندا نارا و مائورو ایکاردی خوداهد بود، چرا که آن‌ها باید در مورد حضانت دو دختر مشترک‌شان فرانچسکا و ایزابلا هم مذاکره کند. اگرچه جزئیاتی از این موضوع هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این مادرشان واندا باشد که می‌تواند حضانت آن‌ها را برعهده بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج