۱۲۷۰۱۸۴
۴۲۳۹
۴۲۳۹
پ

این مهاجم را همین حالا آنفالو کنید!

هواداران پرسپولیس از مهاجم هلندی تیمشان بسیار ناراحت هستند.

خبرورزشی: هواداران پرسپولیس از مهاجم هلندی تیمشان بسیار ناراحت هستند. ۴۸ ساعت قبل از حساس ترین بازی فصل پرسپولیس ، مهاجم هلندی این تیم و بهترین گلزن لیگ برتر تصمیم به ترک ایران گرفت و دست کادرفنی این تیم را در پوست گردو قرار داد.  این بازیکن ۲ بار به فرودگاه امام خمینی رفته بود تا تهران را ترک کند اما به دلیل نداشتن مفاصا حساب مالیاتی، ممنوع‌الخروج بوده است. با این همه صبح دوشنبه  لوکادیا موفق به ترک تهران شد.

این مهاجم را همین حالا آنفالو کنید!

مشکل لوکادیا با پرسپولیس نه پول بود نه وضع همسر او. بر اساس پیگیری‌ها درویش و همکارانش به تمام تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده‌اند. استوری همسر لوکادیا هم نشان می‌دهد که بهانه لوکادیا برای اینکه به خاطر مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد، اصلا پذیرفتنی نیست. این وسط شایعات و خبرهای غیررسمی هم منتشر شده که بر اساس آن، سفارت هلند از این مهاجم درخواست کرده تا ایران را ترک کند که لوکادیا حالا به توصیه سفارت هلند گوش کرده است.

هرچه که بود بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و دیگر خبری از بازگشت این بازیکن به ایران نخواهد بود. لوکادیا خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد و به سرعت بین هواداران پرسپولیس محبوب شد. اتفاقی که کمتر برای بازیکنان خارجی در این تیم رخ داده بود.حالا که لوکادیا قراردادش را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شده ، هواداران پرسپولیس که خیلی از دست او ناراحت هستند، کمپینی علیه ستاره هلندی به راه انداختند و خواستار آنفالو کردن لوکادیا در اینستاگرام شدند.

این بازیکن بعد از ورود به ایران و پیوستن به پرسپولیس به طرز وحشتناکی مورد توجه قرار گرفت و دنبال کننده های زیادی در فضای مجازی پیدا کرد. پرسپولیسی ها معتقدند حالا که لوکادیا آن ها را تنها گذاشته و پرسپولیس را ترک کرده دلیلی ندارد او را در فضای مجازی دنبال کنند و بهتر است لوکادیا هم در جریان عصبانیت و ناراحتی هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج