adexo3
۱۲۷۰۲۱۴
۳۳۰۲
۳۳۰۲
پ

ملی‌پوش استقلال نیمکت‌نشین می‌شود؟

حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.

ورزش سه: حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.

او روی گل اول در خروج از دروازه دچار تردید شد و در میانه‌های راه بعد از خروج به سمت دروازه برگشت. این اشتباه با گل‌های روزبه چشمی و امیر ارسلان مطهری جبران شد و استقلال می‌توانست برنده از میدان خارج شود. در ثانیه‌های پایانی بازی روی ضربه کرنر حسینی خروج قاطعی داشت، اما در محاسبات خود اشتباه کرد و این بار هم نتوانست توپ را از آن خود کند و ضربه ولسیانی بار دیگر تبدیل به گل شد.

همان طور که ریکاردو ساپینتو پیش از این بازی گفت؛ این بازی تعیین کننده چهره تیم قهرمان نیست. ۱۸ هفته از مسابقات باقی مانده و حکایت ۵۴ امتیاز است. سید حسین حسینی هم دستکش‌ها را دست می‌کند تا دوباره با سیوه‌های خوب خود در موفقیت‌ها و امتیازات استقلال نقش پر رنگی ایفا کند. پرونده این بازی با همه اتفاقات خوب و بد هم برای استقلال بسته شده و هم برای پرسپولیس و اکنون ادامه مسیر مهم است.

مرد شماره یک استقلال و کاپیتان آبی‌ها به خوبی می‌داند مبارزه ادامه دارد و بازی بعدی فرصت خوبی برای جبران اشتباهات بازی قبلی است. البته که در فوتبال تیم است که می‌برد یا می‌بازد و یا مساوی می‌کند. بحث در مورد، اما و اگر‌ها بی فایده است و حسین حسینی بهترین تصمیم را گرفته، سکوت و تلاش برای دوباره بهتر شدن.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج