جاباما
۱۲۷۰۲۷۲
۴۱۰۷
۴۱۰۷
پ

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه شد؟

نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.

ورزش سه: نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.

پیش از شروع جام جهانی قطر گزارش‌هایی مطرح بود که نشان می‌داد فرانسوی‌ها مایلند بعد از این تورنمنت سکان هدایت تیم ملی کشورشان را به زین‌الدین زیدان بسپارند تا دوران ۱۰ ساله حضور دیدیه دشان روی نیمکت خروس‌ها به پایان برسد.

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه شد؟

نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز بار دیگر بر موضع اعلام شده این فدراسیون تاکید کرد و در یک مصاحبه گفت:" ما گفته بودیم که قصدی برای جانشینی دیدیه دشان نداریم. سوال شما این است که اگر دیدیه نخواهد به حضور روی نیمکت تیم ملی ادامه بدهد آیا زیدان اولین کاندیدای من برای پست سرمربی تیم ملی است؟

جوابم این است که تا این لحظه به اینکه دیدیه ممکن است تیم ملی فرانسه را ترک کند فکر نکرده‌ام. بعضی روزنامه‌نگارها اصرار دارند واقعیت را تغییر بدهند و از زبان من به زور بشنوند که ما به دنبال زیدان هستیم. ولی من کسی نیستم که با این تاکتیک‌های روزنامه‌نگاری تحت تاثیر قرار بگیرم.

 

دیدیه دشان کارش را عالی انجام داد و اولویت اول ما است. من معتقدم با دیدیه به توافق خواهیم رسید و او کارش را ادامه خواهد داد".

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه شد؟

جالب اینجا است که پیش از شروع جام جهانی گفته می‌شد فارغ از هر نتیجه‌ای که در قطر به دست بیاید، حتی اگر قهرمانی فرانسه باشد، نشستن زیدان روی نیمکت این تیم قطعی است. اما درحالیکه دیدیه دشان و تیمش در قطر به فینال جام جهانی رسیدند ولی با شکست مقابل آرژانتین دست‌شان از جام کوتاه ماند مقامات فدراسیون فوتبال این کشور بلافاصله شایعات درباره جانشینی دشان با زیدان را رد کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج