۱۲۷۰۳۵۱
۱۴۶۲
۱۴۶۲
پ

کلوپ: چرا در چنین بازی مهمی VAR نداشتیم؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که در بازی این تیم برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه باید از کمک داور ویدئویی استفاده می‌شد.

ورزش سه: لیورپول شب گذشته دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم شکست خورد.

بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس، استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی تا مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه ممنوع است و کلوپ می‌گوید که عدم حضور این تکنولوژی در این بازی به تیمش ضربه زده است.

او پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« شانس اول هالند در ابتدای بازی آفساید بود. شما ندیدید؟ بله، آفساید بود. این چیزی است که من دیدم و به شما می‌گویم. همین شانس تا حد زیادی جهت بازی را تعیین کرد. واقعا حس خوبی نبود. این صحنه آفساید بود اما هیچ پرچمی بالا نرفت و همین احساس بدی به بازیکنان داد. چرا در چنین بازی مهمی نباید از کمک داور ویدئویی استفاده کرد؟»

سرمربی لیورپول درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« شروع بازی سخت بود. ۱۵ دقیقه اول مشکلاتی داشتیم. می‌دانیم که سیتی ایده‌های بازی متفاوتی دارد و ما همیشه باید در جریان یک دیدار به آن عادت کنیم. هرگز کسی نمی‌داند که دقیقا قرار است چه اتفاقی رخ بدهد.»

کلوپ با اشاره به شرایط بازیکنانش اضافه کرد:« ما به اندازه کافی منسجم نبودیم اما راهی پیدا کردیم که بار دیگر به بازی برگردیم، گل بزنیم و گل بسیار خوبی هم زدیم و مشکلاتی برای آنها ایجاد کردیم. باید روی هر سه گل بهتر دفاع می‌کردیم، خصوصا گل سوم. در موقعیت درست قرار نداشتیم اما در نهایت ما هم خوب بازی کردیم. بازی بسیار خوبی بود با فشار بالا که می‌توان درس‌های بسیار زیادی از این بازی گرفت.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج