adexo3
۱۲۷۰۷۸۹
۱۲۹۸
۱۲۹۸
پ

عنایتی: تعویض‌های ساپینتو در دربی را نپسندیدم

آقای گل اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که دربی از حیث عملکرد فنی دو تیم، یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده، مدعی است که آبی‌ها می‌توانستند پیروزی را حفظ کنند.

ورزش سه: رضا عنایتی مهاجم اسبق استقلال درباره تساوی پرگل دو تیم در دربی می‌گوید: یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم و دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. هم استقلال و هم پرسپولیس به دنبال پیروزی بودند و به همین دلیل هربار که به گل می رسیدند یا گل می خوردند دوباره حمله می کردند تا نتیجه را جبران کنند.

عنایتی در واکنش به انتقاداتی که در خصوص عملکرد ساپینتو در تعویض‌ها شکل گرفته و مدعی‌اند او قادر بود با تعویض بهتر نتیجه برتری را در دربی حفظ کند، اینطور واکنش نشان داد:  تفکرات ساپینتو را درباره بازیکنانی که به صورت جایگزین به زمین آمدند نپسندیدم. شاید اگر من بودم برای حفظ نتیجه کارهای دیگری را انجام می دادم اما به هر حال باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.

پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی آبی‌ها در ادامه فصل گفت: استقلال پتانسیل کسب دوباره عنوان قهرمانی را دارد. استقلال از نظر مهره تیم کاملی در لیگ برتر است و اگر کمی تلاش کند کسب دوباره قهرمانی دور از دسترس نیست.

عنایتی که از وی به عنوان یکی از نامزدهای حضور روی نیمکت تیم المپیک ایران یاد می‌شود در اینباره اینطور گفت: با بنده هیچ صحبتی صورت نگرفته است. امیدوارم هرکسی به عنوان سرمربی انتخاب می شود در این راه موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج