اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۱۵۵۲
۳۸۵۵
۳۸۵۵
پ

واکنش تازه النصر به ماجرای جذب رونالدو

مارسلو سالازار مدیر ورزشی پرتغالی - برزیلی النصر در مورد خرید احتمالی کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت که باشگاه عربستانی در حال حاضر "در حالت انتظار" است و در زمان مناسب همه چیز در مورد آینده ستاره پرتغالی مشخص خواهد شد.

فوتبالی: مارسلو سالازار مدیر ورزشی پرتغالی - برزیلی النصر در مورد خرید احتمالی کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت که باشگاه عربستانی در حال حاضر "در حالت انتظار" است و در زمان مناسب همه چیز در مورد آینده ستاره پرتغالی مشخص خواهد شد.

 سالازار گفتگویی با وبسایت فلش اسکور داشت و اعلام کرد که "اجازه ندارد" که خبر انتقال کریستیانو به تیمش را تایید یا تکذیب کند و افزود که این مذاکره ای است که "ابعاد بسیار بزرگی" دارد. وی اظهار داشت:" باید ببینیم که شرایط تا پایان سال چطور پیش می رود.همان طور که خودتان باید درک کنید، این مذاکرات ابعاد بسیار بزرگی دارد، نه فقط برای باشگاه بلکه برای کشور و کل دنیای فوتبال و باید مسائل مختلف در مورد آن در نظر گرفته شود."

مدیر ورزشی النصر همچنین به تمجید از کریتسیانو رونالدو پرداخت و او را "یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال" نامید و افزود:" او به عنوان یک ورزشکار همیشه از نظر من یک الگو بوده است چرا که همیشه اراده و جدیت خود را برای بردن نشان داده است و به عنوان یک شهروند پرتغالی همیشه از او حمایت می کنم اما اکنون زمان مناسبی برای افشای آینده اش نیست."

سالازار همچنین به انتقادها در مورد سطح پایین لیگ عربستان واکنش نشان داد و بیان کرد:"انتقاد کردن از چیزی که نادیده گرفته شده، خیلی آسان است. پنج سال است که در این جا هستم و همه بازیکنانی که در این جا هستند، وقتی که به این جا رسیدند از سطح مسابقات شگفت زده شدم چرا که سطح رقابت در این جا خیلی زیباست. بازیکنان از زندگی در ریاض لذت می برند."

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج