اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۲۲۴۷
۱۵۲۲۳
۱۵۲۲۳
پ

شوک جدید به پرسپولیس بعد از جدایی لوکادیا

مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.

ورزش سه: مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.

شوک جدید به پرسپولیس بعد از جدایی لوکادیا

مرتضی پورعلی‌گنجی از دوره‌ای که در نفت تهران درخشش را شروع کرد موردتوجه پرسپولیس و علاقه‌ی هواداران این تیم بود. خصوصا اینکه او همیشه طی این مدت توانسته بود ارتباط نزدیکی با این تیم حفظ کند و شواهد همیشه از نزدیک بودن انتقال وی به جمع سرخ‌ها خبر می‌داد. در نهایت انتظار هواداران پرسپولیس به پایان رسید و در این تابستان آنها با این کپشن کوتاه و عکس امضای قرارداد مواجه شدند: “مرتضی اینجاست، عضوی از ارتش سرخ”.

پورعلی‌گنجی که در بازگشت به لیگ برتر امیدوار بود در کنار هواداران پرسپولیس اهداف بزرگ خود را دنبال کند اما این روزها از وجود این خلا بزرگ احساس نارضایتی می‌کند.

مدافع میانی سرخ‌ها در جملاتی‌ کوتاه با اشاره به صدرنشینی تیمش تا پایان هفته سیزدهم از شرایط مناسب برای تداوم این روند می‌گوید: خدا را شکر در پرسپولیس اوضاع خوب است و من هم در حد خودم و چیزی که در توان دارم می‌گذارم تا به تیم و نتیجه گرفتن تیم کمک کنم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

پورعلی‌گنجی که با پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سنگین به پرسپولیس آمده بود، توانست در این‌تیم خیلی زود به آنچه که انتظارش داشت نزدیک شود؛ حضور در تیم ملی و جام‌جهانی قطر: می‌خواستم افتخار این را داشته باشم تا بتوانم در این تیم بزرگ و هواداران بزرگ و فوق العاده بازی کنم و از این طریق نیز به تیم ملی برگردم و در جام جهانی بازی کنم و خوشحالم که به این هدف رسیدم. امیدوارم تا زمانی که در خدمت پرسپولیس هستم بتوانم موفق باشم و انتظارات را برآورده کنم و نتایج خوبی کسب کنیم.

حضور در جام‌جهانی فرصت ویژه‌ای برای هر بازیکنی محسوب می‌شود. پورعلی‌گنجی که بیشتر فصول گذشته را در تیم‌های خارجی از قطر تا چین بازی کرده، بار دیگر‌ با پیشنهاد خارجی از سه کشور مواجه شده است. برای بازیکنی که به ایران آمده بود تا شاهد تشویق و حمایت هواداران از روی سکوها باشد، سکوت سکوها دلسردی بزرگی است تا جایی از کاهش انگیزه و روحیه‌اش می‌گوید. با این حال علیرغم بالا رفتن قیمت ارز که شاید هر کسی را اغوا کند، پورعلی گنجی از دینی روی دوش خود می‌گوید که به هواداران پرسپولیس دارد و مانع از تصمیمی شاید حتی عقلانی در وضعیت کنونی توسط او می‌شود و او اینبار حداقل تا پایان فصل، عشق را انتخاب می‌کند: پیشنهاد داشتم و دارم. اما شرایط به شکلی است که دوست ندارم تیم را تنها بگذارم. به خاطر شرایط روحی و وضعیت کنونی  و نبود هوادار واقعا و صادقانه اگر بخواهم بگویم، هیچ روحیه‌ای ندارم. انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارم. اگر بخواهم بروم انشاالله جای خوبی خواهد بود تا پرچم پرسپولیس هم همیشه بالا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج