۱۲۷۲۶۲۴
۹۶۳۲
۹۶۳۲
پ

مجریان تلویزیون باخته‌اند بد هم باخته‌اند!

تلویزیون فارغ از آن‌که اصل ملی بودن خود را فراموش کرده و به بولتنی جناحی بدل شده، ارزش‌های فرهنگی- اجتماعی خود را نیز به حراج گذاشته است.

خبرورزشی: تلویزیون فارغ از آن‌که اصل ملی بودن خود را فراموش کرده و به بولتنی جناحی بدل شده، ارزش‌های فرهنگی- اجتماعی خود را نیز به حراج گذاشته است.

لودگی‌های برخی مجریان تلویزیون به حد غیرقابل قبولی رسیده است. نمونه آن را در ویژه‌برنامه شب یلدا و شوخی سخیف با یحیی گل‌محمدی شاهد بودیم.

اما اصل ماجرا چیست؟ چرا مرزهای بی‌حرمتی در صداوسیما جابه‌جا شده؟ آیا این رفتارها فی‌البداهه است یا هدفی پشت آن قرار دارد؟ این‌گونه به نظر می‌رسد که صداوسیما فارغ از آن‌که اصل ملی بودن خود را فراموش کرده و به بولتنی جناحی بدل شده، ارزش‌های فرهنگی- اجتماعی خود را نیز به حراج گذاشته است. صداوسیما در رقابتی دوسرباخت با فضای مجازی قصد دارد خود را به بخشی از محتوای وایرال آن بدل کند تا هم بیشتر «دیده شود» هم آن‌چه «نمی‌خواهد دیده شود» تحت‌الشعاع قرار گیرد.

نمونه موفق این ایده جواد خیابانی است. او که گویا به مجری تراز صداوسیما بدل شده، در همه برنامه‌هایش چنان دست پر ظاهر می‌شود که تا روزها محتوای فضای مجازی را قبضه می‌کند. حال همین روش را دیگر مجریان تازه‌کار سیما هم درپیش گرفته‌اند با این تفاوت که از سر کم‌تجربگی به جای آن‌که «کلاه» بیاورند «سر» می‌آورند! البته در کلیات که همان وایرال شدن است، موفقند اما نزد افکار عمومی باخته‌اند؛ بد هم باخته‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج