۱۲۷۲۸۹۷
۱۸۵۵
۱۸۵۵
پ

حضور این استقلالی در ملوان تکذیب شد؟

سرمربی ملوان جذب رودی ژستد را در نقل و انتقالات نیم فصل تکذیب کرد.

ورزش سه: سرمربی ملوان جذب رودی ژستد را در نقل و انتقالات نیم فصل تکذیب کرد.

مازیار زارع بعد از کسب نتیجه تساوی برابر مس کرمان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: فکر می‌کنم موقعیت‌های بسیار بهتری نسبت به مس داشتیم. در نیمه اول و دوم در ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم و مستحق گل زدن بودیم. متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. البته مس هم موقعیت‌هایی داشت. ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. ملوان سال‌های گذشته مشکلاتی برای بازی در کرمان داشت. از سطح دریا به ارتفاع می‌آمدیم و مشکلاتی داشتیم. اما بازیکنانم دو هفته پیاپی خوب جنگیدند و بازی کردند. فکر می‌کنم از دو بازی گذشته در کرمان می‌توانستیم ۴ امتیاز داشته باشیم اما دو امتیاز گرفتیم. هفته آینده دیدار بسیار مهمی در انزلی داریم.

مازیار زارع در واکنش به جذب رودی ژستد در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: تا حالا چیزی نشنیده‌ام. ما روند خوبی پیدا کرده‌ایم. برای نیم فصل با باشگاه صحبت‌هایی انجام داده‌ایم تا بازیکنانی اضافه کنیم. باید با قدرت بیشتری ادامه دهیم و امیدوارم بازیکنانی که احتیاج داریم به ما اضافه شوند و باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند تا این اتفاق رخ دهد. آن چیزی که خیلی برای من مهم است گل نخوردن در سه بازی اخیر بود.

سرمربی ملوان در ادامه بحث جالبی را مطرح کرد و گفت: من منتظر بودم شما در مورد صحنه پنالتی بپرسید که نپرسیدید. من سوالم از شما این است که اگر این اتفاق در زمین ما و محوطه جریمه ما رخ می‌داد، داور نمی‌گرفت؟ به طور قطع پنالتی بود. من عادت ندارم بدون دیدن ویدئوی صحنه، صحبت کنم اما مطمئنم این صحنه پنالتی بود. فیلم آن را در اختیار شما و تلویزیون قرار می‌دهیم. آنجا یک داور شجاع و نترس و با تمرکز بالا می‌خواست. این داور بد نبود اما در خانه حریف و در آن دقیقه بیایید آن پنالتی را بگیرید شجاعت می‌خواهد. بازیکن مس پای راست بازیکن من را زد و مطمئنم پنالتی بود. حق ما که خورده شد اما من باید این را می‌گفتم تا همه بدانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج