۱۲۷۲۹۱۲
۱۸۸۶
۱۸۸۶
پ

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

تیم فوتبال نساجی با ارائه یک بازی دیدنی، توانست به لطف ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود، از سد تراکتور عبور کند.

ورزش سه: تیم فوتبال نساجی با ارائه یک بازی دیدنی، توانست به لطف ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود، از سد تراکتور عبور کند.

 در تماشایی ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر، نساجی در یک مسابقه تماشایی و فوق العاده دیدنی که موقعیت های پرشماری داشت و با حاشیه های فراوان داوری نیز همراه بود، توانست با ۲ گل از سد تراکتور عبور کند.

تراکتور بازی را خوب آغاز کرد و می توانست در دقیقه پنج توسط گوستاوو به گل برسد ولی شوت او در میانه راه به حامد شیری برخورد کرد و به کرنر رفت. گوستاوو دقایقی بعد می توانست گلزنی کند که این بار ضربه سر او را حقیقی مهار کرد. سومین موقعیت جدی بازی نیز برای تراکتور بود. ارسال کرنر گوستاوو با ضربه سر هادی محمدی همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نساجی در اولین فرصت جدی خود به گل رسید. ایوب کلانتری پشت محوطه جریمه توپ را به رضا جعفری سپرد که شوت او با برخورد به زمین، وارد دروازه شد و میزبان به گل اول دست یافت. دقایقی بعد و روی یک ضربه کاشته، ارسال کلانتری و روی اشتباه اخباری، علیرضا ابراهیمی دروازه تراکتور را باز کرد تا نساجی در عرض سه دقیقه، ۲ بار به گل برسد.

در ثانیه های پایانی بازی تراکتور می توانست اختلاف را کاهش دهد. شوت دیدنی و روی پای گوستاوو به تیرک دروازه برخورد کرد تا بدشانسی های این بازیکن تمامی نداشته باشد. نیمه اول با همین ۲ گل به سود نساجی به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهد ارائه یک بازی فوق العاده دیدنی از سوی دو تیم بودیم و موقعیت های پرشماری از دست رفت. شوت های گوستاوو و قنبری راهی به دروازه نساجی پیدا نکردند. حقیقی نیز دو مرتبه و روی شوت های قنبری و هادی محمدی واکنش های دیدنی را از خود به نمایش گذاشت.

بهترین فرصت گلزنی در نیمه دوم نصیب نساجی شد. جایی که سه مهاجم این تیم تنها یک مدافع را مقابل خود داشتند و پاس خوب کریم اسلامی به رضا جعفری رسید ولی ضربه چیپ این بازیکن به بدترین شکل ممکن زده شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دیداری که ۲ تیم نسبت به قضاوت پرحاشیه عباس راکی معترض بودند، نساجی توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند و به رتبه پنجم جدول رده بندی برسد.

بازی از هفته چهاردهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: عباس راکی / کمک ها: مرتضی یوسف شهریاری – علیرضا طاهرخانی ؛ داور چهارم: محمدرضا مهرگان / ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۸۶- محمد شریفی)، صابر حردانی، رضا جعفری (۸۰- حسین زامهران)، کریم اسلامی (۸۶ -عرفان گل محمدی)

سرمربی: حمید مطهری
صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور
ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور (۴۶- بهزاد سلامی)، مهدی کیانی (۷۳- شاهین ثاقبی)، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری (۸۳- پوریا آریاکیا)، محمدرضا عباسی (۵۶- مهدی هاشم‌نژاد) و محمد عباس‌زاده
سرمربی: پاکو خمس

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

اخطارها:
نساجی: مهرداد عبدی (۵۸) کریم اسلامی (۸۶)
تراکتور: مهدی کیانی (65) محمد عباس زاده (71)

شرح گل ها:
نساجی یک – تراکتور صفر (دقیقه ۳۲: رضا جعفری): پس از چند پاس تک ضرب بین بازیکنان نساجی، ایوب کلانتری پشت محوطه جریمه با یک پاس کوتاه، رضا جعفری را صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از یک کنترل، بلافاصله ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن با برخورد به زمین، وارد دروازه اخباری شد تا نساجی به گل نخست بازی دست پیدا کند.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

نساجی 2 – تراکتور صفر (دقیقه 35: علیرضا ابراهیمی): یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر برای نساجی به دست آمد. ارسال ایوب کلانتری به روی دروازه، با اشتباه بزرگ محمدرضا اخباری همراه شد و توپ به علیرضا ابراهیمی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نساجی اختلاف را افزایش دهد.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

لحظات حساس:
دقیقه ۵: روی اشتباه مدافعین نساجی، موقعیت بسیار خوبی برای گوستاوو در محوطه جریمه به وجود آمد که شوت او در آستانه ورود به دروازه با دخالت به موقع حامد شیری تغییر مسیر داد و به کرنر رفت تا کاپیتان قائمشهری ها دروازه تیمش را نجات دهد.
دقیقه 7: یک ارسال به نقطه کور مدافعین نساجی نصیب گوستاوو شد که ضربه سر این بازیکن را علیرضا حقیقی مهار کرد.
دقیقه ۱۷: ارسال کرنر دیدنی گوستاوو در تیر اول به هادی محمدی رسید که ضربه سر این مدافع پیش تاخته به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 21: روی یک پاس در عمق، رضا جعفری با یک ضربه سر، توپ را در اختیار کریم اسلامی قرار داد که صفا هادی با یک تکل دیدنی و به موقع، مانع از تک به تک شدن مهاجم نساجی با دروازه تیمش شد.
دقیقه ۴۵+۲: حرکت خوب صابر حردانی از سمت راست و ارسال این بازیکن می توانست کریم اسلامی را در برابر دروازه خالی قرار دهد که پاس حردانی بد بود و اخباری آن را قطع کرد کرد.
دقیقه 45+3: روی اشتباه اسلامی، بازیکنان تراکتور صاحب توپ شدند که ضربه روی پای و فوق العاده گوستاوو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه و پس از چند رفت و برگشت، حقیقی با استپ سینه، توپ را مهار کرد.
دقیقه ۵۷: گوستاوو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 68: شوت راه دور محمد قنبری از پشت محوطه جریمه را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۷۳: نساجی می توانست به گل سوم دست پیدا کند. ارسال خوب کریم اسلامی را قنبری در دهانه دروازه دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 77: روی یک ضد حمله، سه بازیکن نساجی در برابر یک مدافع تراکتور قرار گرفتند که کریم اسلامی با پاسی دیدنی، رضا جعفری را با اخباری در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه چیپ و بسیار بد جعفری به بیرون رفت تا این فرصت استثنایی از دست برود.
دقیقه ۷۹: پاس در عرض عباس زاده به گوستاوو رسید که شوت فوق العاده خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 80: پاس دیدنی کریم اسلامی به شجاعی فرصت بسیار خوبی را برای این مدافع پیش تاخته ایجاد کرد که شوت او را اخباری راهی کرنر کرد.
دقیقه ۸۴: ارسال کرنر دیدنی گوستاوو به تیر اول با ضربه سر محمد آقاجانپور همراه شد که توپ این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+1: شوت سلامی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی دفع کرد.
دقیقه ۹۰+۶: شوت راهی دور و دیدنی هادی محمدی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی از گوشه دروازه برگشت داد و دروازه تیمش را نجات داد.

*حواشی:
* در دقیقه ۲۱ و در شرایطی که اسلامی در آستانه تک به تک شدن با محمدرضا اخباری بود، صفا هادی با یک تکل به موقع دروازه تیمش را نجات داد و اینگونه به خوشحالی پرداخت.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

* مهرداد عبدی که در دقیقه 58 یک اخطار دریافت کرد، بازی هفته بعد برابر پرسپولیس را از دست داد. همین مسئله منجر به اعتراض شدید این بازیکن به راکی و در هنگام دریافت کارت زرد به دلیل تأخیر در به جریان انداختن بازی شد.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

* در دقیقه 71 و در لحظه ای که توپ از زمین بیرون رفته بود، عباس زاده با علی شجاعی برخوردی داشت که منجر به سرنگونی بازیکن نساجی شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد. البته در این صحنه داور یک اخطار به عباس زاده نشان داد.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور
صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

* در دقیقه 80 و روی کرنر ارسالی کلانتری بود که کریم اسلامی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
* در دقیقه ۸۴ و در شرایطی که بازیکنان تراکتور اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما عباس راکی قاضی میدان خطای هند عباس زاده را گرفت و تبریزی ها با این واکنش ها، نشان دادند که تصمیم داور بازی را باور ندارند.

صعود آسانسوری نساجی با برد تراکتور

 بهترین بازیکن زمین:
ایوب کلانتری و کریم اسلامی بهترین بازیکنان نساجی در این بازی بودند. تفاوت این دو بازیکن، به سرانجام پاس هایشان برمیگردد. کلانتری توانست با ۲ پاس کلیدی، ۲ گل برای تیمش بسازد اما فرصت های خوبی که اسلامی برای شجاعی و جعفری ساخته و پرداخته کرد، به گل تبدیل نشدند. به هر شکل کلانتری نقش مهمی روی پیروزی تیمش داشت و سازنده گل های تیمش بود.

 اتفاق ویژه:
پاکو خمس که پس از انتخاب به عنوان سرمربی تراکتور توانسته بود یک پیروزی و یک تساوی را کسب کند، نخستین شکستش را در قائمشهر تجربه کرد. حالا او باید در 2 دیدار سخت و متوالی به مصاف استقلال برود؛ یک بازی لیگ برتری در تبریز و یک مسابقه در جام حذفی و در تهران.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج