۱۲۷۲۹۴۱
۱۸۳۱
۱۸۳۱
پ

پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲

در آخرین بازی منچسترسیتی در سال ۲۰۲۲، شاگردان پپ گواردیولا مقابل اورتون به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ نرسیدند.

ورزش سه: منچسترسیتی امشب در یک بازی خانگی در ورزشگاه اتحاد به مصاف اورتون رفت و با تساوی ۱-۱ به کار خود در این مسابقه پایان داد.

منچسترسیتی امشب آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۲ را در خانه خود ورزشگاه اتحاد مقابل شاگردان فرانک لمپارد در اورتون برگزار کرد.

شاگردان گواردیولا امدیوار بودند با کسب سه امتیاز این مسابقه فاصله‌شان با آرسنال صدرنشین را به دو امتیاز کاهش بدهند.

تنها دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود که سیتی نگران از دست دادن ارلینگ هالند شد. او در یک درگیری هوایی با گادفری بعد از فرود آمدن از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی کرد ولی بعد از رسیدگی تیم پزشکی سیتی به مسابقه بازگشت تا خیالی سیتی و گواردیولا راحت بشود.

در دقیقه 24 سیتی توسط مهاجم اول خود ارلینگ هالند به گل رسید. جک گریلیش که در دقایق قبلی چند بار از جناح چپ خط دفاعی اورتون را به هم ریخته بود بار دیگر این حرکت را تکرار کرد و پاسی به ریاض محرز داد. او با اینکه تحت فشار بود با حرکتی تکنیکی فضای مناسب را ایجاد کرد و موفق شد توپ را به هالند برساند. ستاره نروژی با یک ضربه دروازه پیکفورد را باز کرد تا سیتی پیش بیفتد.

پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲
پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲
پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲

در آخرین دقیقه نیمه اول سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. دی‌بروینه سانتری کات‌دار و تماشایی به تیر یک ارسال کرد. استونز با شیرجه‌ای زمان‌بندی شده توپ را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد ولی توپ با برخورد به تیر دروازه برگشت تا دومین گل سیتی به ثمر نرسد. نیمه اول با برتری 1-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بازی با سرعتی کمتر از نیمه اول دنبال می‌شد اما در دقیقه 64 اورتون موفق شد به گل برسد. رودری توپ را از دست داد و ادریسا گی با آغاز یک ضدحمله توپ را به دمارای گری سپرد. او از سمت چپ به طرف دروازه سیتی پیشروی کرد ولی وقتی خود را تنها دید تصمیم گرفت به تنهایی شانس خود را برای گلزنی بیازماید. او آکانجی مدافع سیتی را از پیش رو برداشت و با یک ضربه کات‌دار تماشایی دروازه ادرسون را باز کرد.

پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲

کوین دی‌بروینه در دقایق پایانی بازی شانس خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم سیتی داشت. او فرصت اول خود را از دست داد ولی توپ بازگشتی را با شوتی خوب شلیک کرد که با برخورد به گادفری منحرف شد. این توپ که در محوطه جریمه اورتون سرگردان شده بود مدافعان این تیم را مضطرب کرد و محرز می‌توانست از فاصله نزدیک دروازه این تیم را باز کند که پیکفورد با شیرجه‌ای عالی توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی و وقتهای تلف شده هواداران سیتی به بازیکنان اورتون به شدت معترض بوده و معتقد بودند آنها مشغول وقت‌کشی هستند. به زمین افتادن گادفری و ورود تیم پزشکی اورتون به زمین مسابقه باعث شد وقتهای تلف‌شده این بازی به یازده دقیقه برسد. اما در نهایت سیتی از این بازی خانگی نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد.

سیتی حالا با 36 امتیاز از شانزده بازی در رتبه دوم جدول قرار دارد. آرسنال با یک بازی کمتر چهل امتیازی است و صدر جدول را در اختیار دارد.

پایان ناامیدکننده سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۲
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج