جاباما
۱۲۷۳۱۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بمب نقل‌وانتقالات استقلال در آستانه جدایی

باشگاه سانتاکلارای پرتغال در آخرین مکاتبه خود با باشگاه استقلال اعلام کرده به‌زودی از آنها شکایت خواهد کرد، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال در یکی دو ماه اخیر درگیر پرداخت پول انتقال محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال به استقلال بود. مدیران استقلال مدعی شدند مبلغ ۲۳۰ هزار یورو از پول انتقال محبی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده‌اند، اما طرف پرتغالی اعلام کرده که تنها ۹۰ هزار یورو به حساب واریز شده است.

باشگاه سانتاکلارا در آخرین ایمیل خود به استقلال اعلام کرده است به فیفا شکایت می‌کند و این شکایت به آنها ابلاغ می‌شود و محبی نیز طبق قرارداد باید به سانتاکلارا بازگردد. تا این لحظه اما شکایتی به باشگاه استقلال ابلاغ نشده و این پرونده بلاتکلیف مانده است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال دوم دی‌ماه در برنامه «ورزشگاه» در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است محبی به سانتاکلارا بازگردد یا خیر، گفت:« ۵۰-۵۰ است. دو بار مبلغ موردنظر را به حساب باشگاه سانتاکلارا فرستادیم و بخشی از آن به حساب باشگاه نشسته است. درصد دیگری از آن را هم برگرداندند. ما به باشگاه سانتاکلارا گفتیم اراده برای پرداخت پول داریم. ۲۳۰ هزار یورو از صرافی قرض کردم و آن را فرستادم که نیمی از آن برگشت خورد. این رقم هنوز به دست ما هم نرسیده است. کارهای حقوقی را انجام می‌دهیم و باید مشخص شود پرونده مورد قبول فیفاست یا خیر. فعلاً جنگ است و باید بجنگیم تا به جایی برسیم!»

مسئولان استقلال مراتب را به فیفا اعلام کرده‌اند و باید دید در نهایت محبی در استقلال به بازی خود ادامه می‌دهد یا مجبور است به لیگ پرتغال بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج