۱۲۷۳۳۰۹
۴۸۰
۴۸۰
پ

روزهای سخت کونته در لندن: تاتنهام را هو کردند

هواداران تاتنهام که از شکست ۲-۰ تیم‌شان مقابل استون‌ویلا خشمگین بودند در پایان مسابقه بازیکنان این تیم و سرمربی‌اش آنتونیو کونته را هو کردند.

ورزش سه: هواداران تاتنهام که از شکست ۲-۰ تیم‌شان مقابل استون‌ویلا خشمگین بودند در پایان مسابقه بازیکنان این تیم و سرمربی‌اش آنتونیو کونته را هو کردند.

 تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود برای دهمین بازی متوالی اولین گل را از حریفش دریافت کرد و همین جرقه‌ای برای خشمگین شدن هواداران این تیم بود.

نیمه اول دیدار تاتنهام و استون‌ویلا با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی استون‌ویلا به لطف دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید تا امیدهای تاتنهام برای قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول کمرنگ شود.

این در حالی بود که بازگشت دو ستاره تاتنهام که در فینال جام جهانی حضور داشتند، هوگو لوریس فرانسوی و کریستین رومروی آرژانتینی، تاتنهامی‌ها را امیدوار کرده بود. اما لوریس روی گل اول استون‌ویلا مقصر بود و رومرو هم نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت درخشان بازی کند.

 
روزهای سخت کونته در لندن: تاتنهام را هو کردند

شاگردان آنتونیو کونته در طول مسابقه عملا نتوانستند هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه ویلا ایجاد کنند. هواداران بعد از به صدا درآمدن سوت مسابقه با تیمی مواجه بودند که در پنج بازی اخیر خود سومین شکست خانگی را تجربه کرده بود.

واکنش تاتنهامی‌ها به این بازی تیم‌شان هو کردن بازیکنان و آنتونیو کونته در پایان مسابقه بود. سرمربی ایتالیایی مشخصا از عملکرد تیمش و واکنش هواداران عصبانی بود و در پایان مسابقه جملاتی جنجالی به زبان آورد. او مدعی شد تاتنهام از کمبود بازیکن خلاق رنج می‌برد و خطاب به هواداران گفت باید واقع‌بین باشند و بدانند کسب رتبه پنجم جدول بهترین نتیجه‌ای است که این تیم می‌تواند به آن امیدوار باشد.

روزهای سخت کونته در لندن: تاتنهام را هو کردند
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج