اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۳۴۴۴
۲۳۱۳
۲۳۱۳
پ

فوق‌ستاره‌ای که نخواست راه رونالدو را برود

به نظر می‌رسید کریستیانو رونالدو تنها نام بزرگی نخواهد بود که راهی فوتبال عربستان سعودی خواهد شد.

خبرورزشی: با تأیید انتقال رونالدو به النصر در اوایل هفته، توجه باشگاه‌های عربستان سعودی به سمت نام‌های بزرگ دیگری معطوف شد.

نشریه «مارکا» گزارش داد، فوتبال عربستان و در رأس آن‌ها النصر می‌خواهد نخبگان پرطرفدار ورزش جهان را به خدمت بگیرد. در چند روز گذشته هم ستاره‌های فعلی و پیشین رئال‌مادرید به این باشگاه لینک شده‌اند.

نام سرخیو راموس مدافع پیشین رئال و فعلی پاری‌سن‌ژرمن ابتدا مطرح شد، اما آخرین نفری که در لیست آرزوهای عربستانی‌ها حضور دارد لوکا مودریچ بوده است. ستاره باتجربه کروات جام‌جهانی به‌یادماندنی داشته و ژست بوسیدن مدال پس از سومی کرواسی این ادعا را ثابت می‌کند.

او نشان داد هنوز توانایی‌های زیادی دارد و هنوز هم با پیراهن رئال‌مادرید می‌درخشد، همانطور که در دیدار مقابل رئال‌وایادولید در بازگشت لالیگا هم عملکرد خوبی داشت.

با این حال مودریچ ۳۷ ساله می‌خواهد برای یک فصل دیگر هم که شده در رئال‌مادرید بازی کند و پیشنهادهای عربستان‌سعودی و ایالات متحده آمریکا را رد کرده است.

مودریچ می‌خواهد در رئال‌مادرید بماند و خوشحال است اما پیشنهادی برای تمدید قرارداد ندارد. با این حال او امیدوار است که برای سال ۲۰۲۴ هم در جمع کهکشانی‌ها باشد.

به نظر می‌رسد بعد از استخدام رونالدو در شب سال نوی میلادی و آخرین روز سال ۲۰۲۲، حالا هدف بعدی عربستانی‌ها به خدمت گرفتن سرخیو راموس در سال ۲۰۲۳ و لوکا مودریچ در سال ۲۰۲۴ باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج