۱۲۷۳۵۶۴
۱۴۱۲۶
۱۴۱۲۶
پ

قهرمان ووشو پای چوبه دار از جان اعدامی گذشت

قهرمان ووشو ایران از جان قاتل برادرش گذشت.

طرفداری: سال ۱۳۹۶ امید ظفری قهرمان ووشو ایران در درگیری خیابانی به قتل رسید. ووشوکار تیم شهرداری بندرعباس در نهاوند کشته شد و در ادامه دادگاه برای قاتل او حکم قصاص صادر کرد.

ظفری سال ۱۳۹۳ در وزن ۷۵ کیلوگرم موفق شد مدال طلای مسابقات بین‌‌المللی جام وحدت و دوستی را به دست بیاورد. قرار بود حکم قاتل او اجرا شود اما فرود ظفری برادر او و دارنده مدال نقره ۶۵ کیلوگرم ساندا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ همراه با خانواده‌اش تصمیم گرفت از جان قاتل برادرش بگذرد.

قهرمان ووشو پای چوبه دار از جان اعدامی گذشت

فرود ظفری در خصوص این تصمیم اظهار داشت: ۶ سال قبل در باکو و در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی بودم که برادرم به قتل رسید. درست زمانی که مدال طلا را دریافت کردم از این موضوع اطلاع پیدا کردم. برادرم قهرمان ووشوی ایران و مسابقات بین‌المللی بود. باور کنید تا چند سال اصلا نمی‌توانستم نبودش را بپذیرم.

وی افزود: بامداد دو روز قبل و در زندانی واقع در نهاوند استان همدان، حکم اعدام در حال اجرا بود که من و پدرم رضایت دادیم چرا که گرفتن جان یک انسان قابل پذیرش نیست.

ظفری تصریح کرد: من با خانواده آن فرد یا خودش هیچ صحبتی نداشتم و تعداد زیادی از آنها بودند که با پدرم صحبت کردند. آن فرد ۶ سال در زندان بود و حدود سه، چهار سال دیگر هم باید آنجا بماند. فکر می‌کنم به اندازه کافی تنبیه شده باشد.

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا در پایان به ایرنا گفت: تصمیمی که گرفتیم کاملا با مشورت پدرم بود و تنها رضایت خداوند را در نظر گرفتیم. ما چه‌ کسی باشیم که بخواهیم جان یک نفر را بگیریم. یقین دارم روح برادرم نیز از این تصمیم شاد شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج