۱۲۷۳۷۶۵
۱۹۹۵
۱۹۹۵
پ

فتح‌الله‌زاده منتظر لغزش ساپینتو است

تیم استقلال در ادامه نتایج سینوسی خود با هدایت ریکاردو ساپینتو، مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت تا بهترین فرصت برای فاصله گرفتن با دیگر مدعیان قهرمانی را از دست بدهد.

روزنامه اعتماد: تیم استقلال در ادامه نتایج سینوسی خود با هدایت ریکاردو ساپینتو، مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت تا بهترین فرصت برای فاصله گرفتن با دیگر مدعیان قهرمانی را از دست بدهد. اگرچه استقلال پیش از تعطیلات لیگ برتر به دلیل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شرایط مطلوبی پیدا کرده بود، اما در سه بازی پس از جام جهانی، دو بازی را مساوی کرد و یک دیدار را به سختی موفق به کسب پیروزی شد. خبر‌هایی از باشگاه استقلال به گوش رسیده که مدیران استقلال از شرایط تیم‌شان راضی نیستند و هم به لحاظ نتیجه و هم رفتار‌های این مربی کنار خط ناراحت هستند. مدیران استقلال اعتقاد دارند رفتار‌های ساپینتو تمرکز بازیکنان را به هم می‌زند و با این روند هر هفته منتظر اخطار گرفتن‌های این مربی باشیم. به همین دلیل، مدیران استقلال به‌طور ضمنی تصمیم گرفته‌اند دو بازی استقلال با تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر و جام حذفی آخرین فرصت به ساپینتو خواهد بود و اگر آبی‌پوشان در این دو بازی نتیجه نگیرند هم لیگ را از دست می‌دهند و هم جام حذفی‌را. به‌طور حتم مدیران استقلال در رابطه با سرنوشت ساپینتو سکوت می‌کنند، ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد آنها از شرایط این تیم رضایت ندارند.

این درحالی است که استقلالی‌ها این روزها درگیر پرونده‌های خارجی و مشکلات مالی فراوانی هستند. بررسی پرونده‌های استقلال نشان می‌دهد این باشگاه در پرونده استراماچونی محکوم به پرداخت یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو شده که باید هرچه زودتر این پول پرداخت شود. از طرف دیگر آبی‌پوشان تهرانی باید ۲۳ هزار دلار بابت انتقال محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا پرتغال بپردازند و در پرونده میلیچ هم محکوم به پرداخت حدود ۶۰۰ هزار دلار هستند. از طرف دیگر استقلالی‌ها پول انتقال قایدی را پرداخت نکرده‌اند و در پرونده پادوانی هم بدهی‌های زیادی دارند. آبی‌ها همچنین باید فکری هم به حال پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی تیم خود کنند.

مسائل و مشکلات مالی که به آن اشاره شد فقط بخشی از مشکلات مالی این روزهای باشگاه استقلال است. قبل از اینکه فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند، به او گفته شده بود که نزدیک به ۳۳۰ میلیارد تومان پول در حساب باشگاه وجود دارد اما او وقتی سکان هدایت باشگاه استقلال را برعهده گرفت متوجه شد از مبلغ مذکور که از محل فروش سهام حاصل شده بود درصد قابل توجهی خرج شده و حالا او باید از منابع دیگری مشکلات مالی باشگاه را حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج