۱۲۷۳۸۷۴
۱ نظر
۳۳۸۱
۱ نظر
۳۳۸۱
پ

حمله عجیب و تند نماینده مجلس به لوکادیا!

مجتبی یوسفی نماینده اهواز گفت: چطور با یک بازیکن رده چندم هلندی در باشگاه ها قرار داد میلیاردی بسته می شود و بعد همان بازیکن می رود و می گوید ایرانی ها ۱۰۰ سال عقب هستند؟ مردم ایران هزار سال از تو جلوترند.

ورزش سه: مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از وزیر ورزش و جوانان، گفت: شما اولین وزیری بودید که از جنس ورزش بودید اما گفتید که در مدیریت فدراسیون ها و فدراسیون فوتبال وظیفه ای ندارید اما باید بگویم که در مورخ ۱۶ آذرماه ۱۳۹۹ در مجلس یازدهم قانون شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد که یکی از مواد آن مسئولیت حمایت، نظارت بر همه فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک و امثالهم برعهده وزیر ورزش است.

نماینده مردم اهواز در مجلس، ادامه داد: متاسفانه اقداماتی در مدت اخیر صورت گرفته جای تعجب دارد. فوتبالی که می توانست عزت و افتخار مردم شود اما با سوءمدیریت نتوانسته انتظارات را برآورده کند. نزدیک به 186 میلیارد تومان برای 32 روز به شخصی داده می شود که روزی 5.8 میلیارد تومان هزینه برای کشور ایجاد کرده است. این عملکرد فدراسیون فوتبال است که به گفته رئیس فدراسیون فوتبال پرونده ویلموتس در جیبش است.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال به جای آنکه عذرخواهی کند و به دلیل ضعیف ترین نتیجه ای که در جام جهانی گرفته و ۶ گل از تیم ملی انگلستان دریافت کرده است با تفاخر با مردم برخورد می کند که واقعا جای تعجب و تاسف دارد در حالی که ریخت و پاش هایی در فدراسیون فوتبال صورت می گیرد اما بسیاری از مناطق محروم از کردستان، خوزستان و جاهای دیگر گرفته و زنان و مردان ما اندازه ۲۰۰ میلیون پول برای ادامه فعالیت های خود ندارند اما ۳۳ بازیکن خارجی درجه چندم برای تیم های مطرح فعالیت می کنند که در حال حاضر ۷ میلیون یورو باشگاه استقلال و ۱۱ میلیون یورو بدهی دارند.

این نماینده در مجلس یازدهم، افزود: در بورس منابع مردم را برای باشگاه استقلال و پرسپولیس برداشت کردید در حالی که این پول نباید برای پرداخت بدهی صرف شود. وظیفه نظارتی بر فدراسیون ها برعهده وزارت ورزش بوده است، متاسفانه ۳۵ مدیر کلان و ارشد در وزارت ورزش از بیرون آورده شدند و اکنون ۱۳ فدراسیون با سرپرست اداره می شود. بزرگان این کشور از ۱۰۰ سال قبل تا به امروز از اقوام مختلف برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند. حاج قاسم قطعه قطعه شد تا پرچم این کشور بالا باشد اما امروز برای آوردن معدود ورزشکارانی به روی سکو مجبور شدیم از ابزارهای دیگری استفاده کنیم.

یوسفی ادامه داد: ورزشکاران زن و مرد ما عزیز هستند و همه آنها برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می کنند اما بعضا افرادی رانت خوار نیز دیده می شوند. شما از صندوق کارآفرینی امید پول برداشتید و آن را به استقلال و پرسپولیس بردید. برخی از افراد پول های نجومی از پول بیت المال در این حوزه دریافت کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: یک زمانی وقتی تیم فوتبال ما برنده می شد برخی کشورهای منطقه برای عزت تیم فوتبال ایران خوشحالی می کردند، این عزت انقلاب اسلامی است. امروز در فدراسیون ها چه کسانی را به کار گرفته ایم؟ برخی سالیان سال در این فدراسیون ها و در وزارت ورزش حضور داشتند اما امروز به کجا رسیده ایم؟ چه میزان از استعدادهای داخلی استفاده شده است؟ چطور با یک بازیکن رده چندم هلندی در باشگاه ها قرار داد میلیاردی بسته می شود و بعد همان بازیکن می رود و می گوید ایرانی ها ۱۰۰ سال عقب هستند؟ مردم ایران هزار سال از تو جلوترند.  اما برای پرداخت مطالبات تیم های محلی هزینه ای نمی کنید. جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که همواره در کنار جوانان بوده است اما چه میزان از جوانان این کشور در حوزه ورزش حمایت کرده ایم؟ در فدراسیون اتومبیلرانی برای زدن یک پیست اتومبیلرانی هزاران مانع ایجاد می کنیم اما اینگونه در فوتبال هزینه می کنیم؟

این نماینده در مجلس یازدهم بیان کرد: انتظار ما از شما بیش از این بود. در این کشور ورزشکاران زن و مرد حاضرند جان خود را برای این پرچم فدا کنند. هویت ایرانی – اسلامی افتخار ماست. در برنامه های ارائه شده از سوی شما که ۸ محور داشت دو محور آن به توجه به فدراسیون ها و ورزش حرفه ای و دیپلماسی ورزشی برمی گردد، سوال بنده این است دیگر کدام فرد از باشگاه و فدراسیون های ما شکایت کرده اما نتوانسته علیه ما رای بگیرد؟ باورها و برنامه های شما با دولت سنخیتی ندارد. چندین فدراسیون ما در محافل بین المللی حذف شدند. متاسفانه تیمی که به کار گرفته اید توانمند نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس خاطرنشان کرد: بیمه مربیان ورزشی باشگاه ها که قرارداد ندارند که ریاست محترم جمهور و مجلس پیگیر بیمه شدن آن ها می باشند شما متولی بودید که این مربیان و پیشکسوتان را حل کنید. مشکلات زیاد است برای شما آرزوی توفیق دارم اما به شرط تجدید نظر در مدیریت.

حمله عجیب و تند نماینده مجلس به لوکادیا!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حرف حق تلخه
      آبلیو بخور فشارت نره بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج