۱۲۷۴۳۹۲
۸۰۳
۸۰۳
پ

میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی

یوونتوس در بازگشت رقابت‌های سری آ ایتالیا به‌سختی از سد کرمونزه گذشت.

ورزش سه: یوونتوس در یک بازی خارج از خانه در هفته شانزدهم سری آ موفق شد کرمونزه را با گلی که در وقتهای اضافه به ثمر رسید ۱-۰ شکست دهد.

 یوونتوس امشب در اولین بازی خود بعد از جام جهانی قطر در یک بازی خارج از خانه به مصاف کرمونزه رفت.

یوونتوس برای نزدیک‌تر شدن به میلان که در رتبه دوم جدول سری آ قرار دارد امیدوار بود بتواند سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهد. آلگری البته در این بازی چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت که از جمله آنها می‌توان به آنخل دی‌ماریا، دوشان ولاهوویچ، لئوناردو بونوچی و پل پوگبا اشاره کرد.

در دقایق ابتدایی این کرمونزه بود که در خانه‌اش به گل رسید اما این گل توسط داور مردود اعلام شد. کاپیتان کرمونزه، بیانچتی، با پاسی بلند توپ را پشت دفاع یووه به والری رساند تا او با ضربه سر توپ را از شزنی پیش‌تاخته عبور دهد. با اینکه دانیلو توپ را دفع کرد ولی مشخص بود که توپ از خط دروازه گذشته است. اما پرچم کمک‌داور به علامت آفساید بالا رفت تا گلی به سود کرمونزه اعلام نشود.

در دقیقه ۲۱ باز هم کرمونزه توپ را به تور دروازه یوونتوس چسباند ولی این بار هم خبری از اعلام گل به سود این تیم نبود چرا که داور مدتی پیش از وارد شدن توپ به دروازه در سوت خود دمیده و اعلام خطا به سود یوونتوس کرده بود. اوکرکه پیش از شلیک شوت به سمت دروازه شزنی روی دانیلو خطا کرده و داور سوت زده بود. با وجود اعتراض شدید بازیکنان کرمونزه حتی بدون دخالت VAR یک ضربه آزاد به سود بیانکونری اعلام شد.

میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی

نیمه دوم در ادامه شاهد خطرات جدی روی هیچ یک از دروازه‌ها نبود و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم آلگری تعویض‌هایی انجام داد که روند کاری یووه را تغییر داد و باعث شد بیانکونری عملکردی به مراتب بهتر از نیمه اول داشته باشد. فدریکو کیه‌زا که به جای ماتیاس سوله وارد زمین شده بود در دقیقه 67 فرصت خوبی به دست آورد ولی شوت او به کنار دروازه کرمونزه برخورد کرد.

میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی

اما دو دقیقه بعد نوبت به کرمونزه رسید که خطرناک‌ترین موقعیت خود در این بازی را به دست بیاورد. والری با یک ضربه سر پاس خوبی برای دسرز ساخته و پرداخته کرد ولی شوت او به تیر دروازه یووه برخورد کرد تا طلسم دروازه‌ها شکسته نشود.

درحالیکه حدود ده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود دروازه‌بانهای دو تیم پشت سر هم دو مهار درخشان داشتند. ابتدا مویس کین پاس خوبی از گلیسون برمر دریافت کرد اما شوت او را کارنسه‌کی، گلر کرمونزه، مهار کرد. بلافاصله کرمونزه روی دروازه یووه هجوم آورد و این بار شوت کم‌ارتفاع والری توسط شزنی به خوبی مهار شد تا باز هم دروازه‌ها بسته بماند.

اما در وقتهای اضافه انتهای بازی در دقیقه 90+1 آرکادیوش میلیک که در طول بازی چیز زیادی از او ندیده بودیم موفق شد یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند. او برای یوونتوس پشت یک ضربه آزاد ایستاد و با شوتی کات‌دار توپ را به گوشه پایین دروازه کرمونزه چسباند. گوشه دستهای کارنسه‌کی به توپ برخورد کرد ولی این برای دفع توپ کافی نبود. توپ شلیک شده توسط میلیک به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه شد.

میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی
میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی
میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی
میلیک ناجی یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی

یوونتوس با این پیروزی 34 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارد. بیانکونری با میلان که در رتبه دوم ایستاده دو امتیاز فاصله دارد و فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین هفت امتیاز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج