۱۲۷۴۸۵۸
۶۰۰۷
۶۰۰۷
پ

خدا به مدافع سابق پرسپولیس رحم کرد

محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی دیشب تیمش الاهلی قطر به شدت مصدوم شد.

خبرورزشی: محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی دیشب تیمش الاهلی قطر به شدت مصدوم شد.

رقابت های لیگ ستارگان قطر بعد از تعطیلی طولانی از پنجشنبه از سر گرفته شد و الاهلی با دو ستاره ایرانی خود مقابل العربی متحمل شکست دو بر یک شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع ملی پوش الاهلی به طور کامل در این دیدار به میدان رفتند ولی نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند. در اواخر نیمه نخست اما اتفاق تلخی افتاد و به نوعی خدا به ستاره تیم ملی رحم کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برخورد شدید از ناحیه سر با بازیکن حریف روی زمین افتاد و برای لحظاتی بیهوش شد. داور بازی را متوقف کرد و این موضوع باعث نگرانی شدید بازیکنان هر دو تیم شد. شجاع خلیل‌زاده به عنوان دوست و همبازی کنعانی‌زادگان اولین نفر خودش را به صحنه رساند و پیگیر وضعیت محمدحسین بود. خداراشکر بعد از چند ثانیه کنعانی‌زادگان به هوش آمد و خطر هم رفع شد.

بعد از چند دقیقه توقف و انجام اقدامات لازم پزشکی روی ملی پوش ایرانی الاهلی، کنعانی‌زادگان از جای خودش بلند شد و اعلام کرد می تواند به کار ادامه دهد. با این حال شرایط تا پایان بازی برای مدافع سابق پرسپولیس عادی نبود. بعد از این اتفاق با محمدحسین تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش باخبر شویم. مدافع تیم ملی در جام جهانی به خبرورزشی گفت: خدا به من رحم کرد و واقعا خودم نفهمیدم در آن لحظه چه اتفاقی رخ داد.

بعد از برخورد روی زمین افتادم و بیهوش شدم. با این حال خیلی زود شرایطم بهتر شد و اتفاق بدی رخ نداد. با توجه به نیاز تیم و بهتر شدن شرایطم به بازی ادامه دادم ولی کمی گیج بودم. هرچه که بود به خیر گذشت و الان حالم خوب است. خدا به من رحم کرد که اتفاق بدی نیفتاد. از شما و همه کسانی که جویای حالم بودند، تشکر می کنم و امیدوارم همه مردم ایران سلامت باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج