جاباما
۱۲۷۴۹۹۸
۱۹۰۸
۱۹۰۸
پ

چنگیز: تا به حال چنین استقلالی را ندیدم

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.

خبرگزاری مهر: عبدالعلی چنگیز با اشاره به شکست استقلال برابر تراکتور تبریز در هفته پایانی دور رفت لیگ گفت: استقلال در یک بازی کاملاً بی برنامه، بی هدف و بدون انگیزه شکست را برابر تراکتور پذیرا شد. استقلال که هفته گذشته مقابل مس رفسنجان نتوانسته بود به پیروزی دست یابد و در خانه به یک امتیاز رسیده بود این بار در تبریز شکست را پذیرا شد تا فاصله پنج امتیازی را با پرسپولیس پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تا به حال این چنین استقلال را بی برنامه و بی انگیزه ندیده بودم. بازیکنان بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و همین مساله باعث شده تا مورد انتقاد همه اهالی فوتبال قرار بگیرند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: در خط حمله، هافبک و دفاع حرفی برای گفتن وجود نداشت همه ضعیف عمل کردند و این نشان می‌دهد این تیم مشکلات زیادی درون خودش دارد و باید هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود. تغییرات پی در پی در ترکیب و عدم شناخت سرمربی از تیمش باعث شده استقلال نتواند موفق عمل کند.

وی در ادامه گفت: مهدی قائدی و ارسلان مطهری هرگز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در خط هافبک هم آنقدر ضعف‌ها وجود دارد که باید هر چه زودتر کادر فنی استقلال و مدیریت باشگاه فکری به حال این نقاط ضعف داشته باشد.

چنگیز در مورد اینکه چه راهکاری وجود خواهد داشت تا آبی پوشان بتوانند از این مرحله سخت عبور کنند، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد بازیکنانی که بتوانند نقاط ضعف را پوشش دهند، باید شرایطی به وجود بیاید که تیم باانگیزه شود. بازیکنان فقط برای رفع تکلیف بازی می‌کنند.

این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: من سال هاست چنین استقلالی را در فوتبال ایران ندیده ام. هواداران حق دارند منتقد عملکرد کادر فنی و بازیکنان باشند. عجیب است ساپینتو بعد از این همه مدت نتوانسته با یک ترکیب کامل به میدان برود، بعضی بازیکنان را بی جهت کنار می‌گذارد و بعضی که ضعیف عمل می‌کنند باز هم در ترکیب قرار می‌گیرند و این مشکل باید هر چه زودتر برطرف شود.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه آینده استقلال که مجدد با تراکتور و این بار در جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: فشارها روی ساپینتو زیاد شده و او حالا باید پاسخگو باشد که چرا تیمش خوب بازی نمی‌کند و شکست می‌خورد. مطمئناً هواداران آرام نخواهند نشست و حالا باید باشگاه یک تصمیم منطقی در مورد شرایط این روزهای استقلال بگیرد.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه و اعضای هیأت مدیره باید از ساپینتو بخواهند در خصوص عملکردش توضیحات لازم را بدهد، استقلال اگر با این روند پیش برود به راحتی قهرمانی را از دست خواهد داد و این می‌تواند ضربه بدی به هواداران بزند بنابراین هر چه زودتر مسئولان باید جلساتی را با ساپینتو برگزار کنند تا مشکلات برطرف شده و استقلال بتواند از این شرایط بد بیرون بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج