۱۲۷۵۰۰۲
۴۷۴۸
۴۷۴۸
پ

درخشش بازیکنی که کی‌روش به او نگاه هم نمی‌کرد

دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنان محبوب یحیی گل محمدی به حساب می آید

خبرورزشی: یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر بود. دانیال که بارها در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، در نهایت در این فصل پیراهن قرمز را بر تن کرد و شاگرد مربی شد که قبلا با او کار کرده بود و اعتقاد خاصی به سبک بازی اش داشت.

دانیال شروع بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و در ۱۱ بازی ابتدایی و قبل از شروع رقابت های جام جهانی ۴ پاس گل داد که برای یک مدافع راست آمار بسیار خوبی بود. آماری که او را به عنوان دومین پاسور برتر لیگ معرفی کرده بود و خیلی ها معتقد بودند اسماعیلی فر لیاقت دعوت به تیم ملی را داشت.

دانیال اسماعیلی فر در زمان اسکوچیچ چند بار به تیم ملی دعوت شد ولی با آمادن کیروش اصلا این اتفاق رخ نداد و به قول معروف کارلوس اصلا به بازیکن مورد علاقه گل محمدی نگاه نمی کرد. اسماعیلی فر بعد از جام جهانی هم عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت ولی اوج کار او در دیدار مقابل نساجی بود که موفق شد در عرض چند دقیقه دو بار برای پرسپولیس گلزنی کند.

دانیال در همان نیمه اول و زمانیکه بازی یک بر یک مساوی بود، یک توپ بسیار سخت را در آستانه ورود به دروازه و به شکلی عجیب دفع کرد تا پرسپولیس را از یک گل حتمی نجات دهد. اسماعیلی فر در نیمه دوم تغییر پست داد و به خط حمله تیمش اضافه شد و موفق شد ۲ بار هم گلزنی کند. این بازیکن تا اینجای فصل عالی کار کرده و این نمایش های خوب او باعث نشد تا مسافر جام جهانی شود و این بازیکن جایی در تفکرات کی روش  برای جام جهانی نداشت. سرمربی پرتغالی تیم ملی تصمیم گرفت از صادق محرمی‌ و رامین رضاییان در پست مدافع راست استفاده کند و این دو بازیکن را به قطر ببرد.

حالا دانیال باید تلاش کند تا نظر سرمربی آینده تیم ملی  را برای جام ملت‌های آسیا جلب کند و یکی از نفرات تیم ملی در آن رقابت ها باشد. همچنین این بازیکن ثابت کرد اصرار گل محمدی برای جذب او در تابستان بی دلیل نبوده است و حالا اسماعیلی فر یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس به حساب می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج