۱۲۷۵۱۲۵
۱ نظر
۲۳۵۴
۱ نظر
۲۳۵۴
پ

عابدینی: علی دایی جانباز فوتبال ایران است

مهمان یک برنامه یک برنامه تلویزیونی در سخنانش به علی دایی اسطوره فوتبال توهین کرد تا صدای اهالی فوتبال دربیاید و در واکنش به این توهین از علی دایی اسطوره فوتبال ایران دفاع کنند.

روزنامه گل: امیر عابدینی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که خودش علی دایی را به پرسپولیس آورد در واکنش به توهینی که به علی دایی شده گفت:

این توهین‌ها موضوع امروز و دیروز نیست بلکه این‌یک روند شده که در پیش‌گرفته‌اند تا به فوتبال و اسطوره‌ها و بزرگان فوتبال ایران توهین کنند. شما اگر توجه کرده باشید چندی پیش و نزدیک به یک سال گذشته ابتدا یک آقایی در فضای مجازی بر سر فوتبال فریاد می‌زد و فحاشی می‌کرد که من پرس‌وجو کردم و دیدم یک نفر به نام عباسی است . فحاشی او تمام نشده بود که نوبت به یک نفر دیگر رسید که بر سر فوتبال فریاد می‌زد و به بزرگان فوتبال این کشور توهین می‌کرد که گفتند نام او هم رائفی پور است.

حالا یک بنده خدایی دیگر که نمی‌دانم چرا این حرف ر ا زده است آمده درباره علی دایی اسطوره فوتبال ایران که تمام دنیا به او احترام می‌گذارند را مسخره کرده است و اسطوره بودن او را زیر سؤال برده است !

باید خدمت ایشان بگویم ای‌کاش همه قدبلندها مثل علی دایی بودند. خیلی از قدبلندها نه هنر دارند نه سواد و یک‌مشت آدم بی‌ریشه هستند اما علی دایی نه‌تنها باسواد است بلکه از خانواده‌ای بزرگ و ریشه‌دار است. او در بهترین دانشگاه ایران درس‌خوانده و فوق‌لیسانس متالوژی دارد. علی دایی در طراز فوتبال ایران نیست بلکه علی دایی در طراز فوتبال جهان است. ما مثل علی دایی در فوتبال ایران نداریم . او اسطوره تمام‌نشدنی فوتبال ایران است. علی دایی در زندگی‌اش ازخودگذشتگی‌های زیادی داشته است و من به جرات می‌گویم او به خاطر فوتبال ایران و اهتزاز پرچم ایران تا پای جان جنگیده و برای همین مثل او در ایران نداریم و باید گفت او جانباز فوتبال ایران و جهان است.

علی دایی در بازی‌های آسیایی بعد از برخورد با دروازه‌بان بحرین با طحال پاره بازی کرد و بعد که او را به بیمارستان بردیم نمی‌خواست عمل کند تا دربازی بعدی ایران بتواند بازی کند. او به اصرار ما قبول کرد که پزشکان عملش کنند. او بارها با سرشکسته دنده شکسته برای ایران بازی کرده است برای همین او لایق بهترین‌ها است. اگر کسی او را بشناسد هرگز به او توهین نمی‌کند.

من یک خاطره برای شما از جام‌جهانی ۹۸ فرانسه باید بگویم. در پاریس این گروه‌های معاند به عابدزاده ، دایی ، مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و ..... پیشنهاد مالی سنگین دادند تا مقابل امریکا بازی خودشان را انجام ندهند تا ایران ببازد اما این بچه‌ها نه‌تنها این پیشنهادها را قبول نکردند بلکه بهترین بازی خود را برابر امریکا انجام دادند. من و اهالی فوتبال این فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌ها را از یاد نمی‌بریم.

حالا شرایط این روزها به شکلی شده که بازیکنان در کفه ترازو بین دولت و مردم سمت مردم ایستاده‌اند و این کار بدی نیست. چون طرف مردم ایستادند و با مردم هستند باید به آن‌ها توهین شود و از ایران بروند ؟ این عدل نیست .

متأسفانه موضوع فقط به اینجا ختم نمی‌شود. کار به‌جایی رسیده یک روحانی رد صلاحیت شده توسط نهادی‌های مربوطه می‌گوید باید به گوش فوتبال و علی دایی و یحیی گل‌محمدی سیلی زد !

من به این آقا می‌گویم نه‌تنها تو نه هیچ‌کسی نمی‌تواند و نه بضاعت این رادارید و نه عرضه‌اش رادارید که در گوش علی دایی و گل‌محمدی سیلی بزنید. شما نمی‌توانید در گوش فوتبال بزنید شما نمی‌توانید در گوش رسول خادم بزنید. متأسفانه شما همه‌چیز را برای خودتان می‌خواهید. آدم باید خیلی صبور باشد تا بتواند شماها را تحمل کند.

من اعتقاددارم امروز تمام جامعه ورزش از فوتبال گرفته تا کشتی ، شطرنج، سنگ‌نوردی و .... همه و همه حرف مردم را می‌زنند. گرانی و تورم بی داد می‌کنند . مردم شاد نیستند . جامعه شاد نیستند.

شهردار در واکنش به آلودگی هوا خنده تحویل مردم می‌دهد. به خدا گریه دارد. یکی نیست به این‌ها بگوید شما چطور این‌همه ادعا دارید! اصلاً شما چطور آمدید ؟ مگر هر تصمیمیم که شما می‌گیرید درست است ؟ دل مردم گرفته است غم و اندوه جامعه را فراگرفته تنگ‌نظری را کنار بگذارید و به فکر مردم باشید.

علی دایی حرف نزد چه کسی حرف بزند؟ رسول خادم حرف نزد چه کسی از مشکلات مردم بگوید ؟ ورزشکاران سمت مردم هستند و این جرم نیست.

امیر عابدینی در ادامه در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و گزینه شدن دوباره امیر قلعه نوعی گفت: من بعید می‌دانم بگذارند امیر سرمربی شود. اما اگر امیر سرمربی شود من می‌نویسم و امضا می‌کنم که امیر هیچ‌چیز کمتر از کی روش ندارد. او حتی م می‌تواند وفاق بیشتری در تیم ملی ایجاد کند. ۹ سال به کی روش فرصت دادند و برابر او صبوری به خرج داند حالا برابر امیر قلعه نویی صبوری کنند و به او زمان بدهند و هم اینکه از او حمایت کنند. امیر قلعه نویی ، جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی مربیان خوبی هستند که می‌توانند به این فوتبال کمک کنند. نکونام مثل اسمش نکو است . مربی جوانی که مثل بزرگان و باتجربه‌ها کار می‌کنند و یحیی هم در این چندساله در پرسپولیس عالی بوده و این توان را دارد که درتیم ملی کار کند. من عقیده دارم برای جام ملت‌ها و حتی بعدازآن به مربیان جوان و خوب خودمان اطمینان کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود به شرفت مرد . البته نگران نباش مردم این فرقه رو شناخته و رسوا هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج