۱۲۷۵۶۶۱
۱۱۴۰
۱۱۴۰
پ

ژاوی بدون لوا هم سیمئونه را شکست داد

بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکو، صدرنشینی خود در لالیگا را تداوم بخشید.

ورزش سه: بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکو، صدرنشینی خود در لالیگا را تداوم بخشید.

تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار کننده حساس ترین بازی هفته شانزدهم لالیگا در استادیوم متروپولیتان شهر مادرید بودند. شاگردان ژاوی با تداوم روند بردهای متوالی خود طی هفته اخیر، در این بازی دشوار نیز موفق به شکست دادن حریف خود شدند تا با ۴۱ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و دوباره سه امتیاز از رئال پیش بیافتند.

آبی اناری ها خیلی زود به بازی مسلط شدند و توانستند حریف را در یک سوم دفاعی اش حبس کنند. آنها مزد برتری خود را با گل دقیقه ۲۲ عثمان دمبله گرفتند. درست دو دقیقه بعد از صحنه مشکوکی که داخل محوطه جریمه اتلتیکو رخ داد، پدری با یک حرکت پا به توپ زیبا خط دفاعی حریف را به هم ریخته و توپ را به گاوی رساند؛ هافبک جوان بارسا این توپ را سریع به پاسی برای دمبله تبدیل کرد تا او با یک بغل پای دقیق دروازه را باز کند.

 ژاوی بدون لوا هم سیمئونه را شکست داد

شاگردان سیمئونه که از حمایت هواداران خود بهره می برند، بعد از دریافت گل حملات پردامنه خود روی دروازه حریف را شروع کردند. لیورنته در دقیقه 30 می رفت دروازه بارسا را باز کند اما شوت او بعد از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. لحظاتی بعد از این موقعیت، خیمنز ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه ترشتگن کرد که البته این ضربه هم جایی در چارچوب نداشت.

 
حملات اتلتیکو برای جبران گل خورده تا آخرین دقایق نیمه اول ادامه داشت. گریزمان در دقیقه ۴۲ فاصله ای با باز کردن دروازه بارسا نداشت اما شوت دیدنی او را ترشتگن راهی کرنر کرد؛ کرنری که دو بار تکرار شد و هر دو بار موقعیت های گل جدی روی دروازه میهمان به همراه داشت. شاگردان ژاوی اما از این فشار جان سالم به در برده و با برتری یک بر صفر راهی رختکن شدند.

 ژاوی بدون لوا هم سیمئونه را شکست داد


میزبان نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد ولی در ۱۵ دقیقه نخست هیچ شانسی برای باز کردن دروازه بارسا پیدا نکرد. اولین موقعیت جدی این دیدار را دمبله در دقیقه ۶۱ به دست آورد اما ضربه او تحت فشار مدافع حریف، از دقت کافی برخوردار نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

شاگردان ژاوی برای کاستن از شانس گلزنی حریف، بازی تهاجمی را در پیش گرفتند. آنها سعی داشتند تا با این کار از طراحی حملات خطرناک توسط حریف جلوگیری کنند و در همین حین به یک گل نیز رسیدند. این گل در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید اما داور به دلیل آفساید، ردش کرد.

 ژاوی بدون لوا هم سیمئونه را شکست داد

هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، شاهد بیشتر شدن جرات اتلتیکو برای طراحی حملات انتحاری بودیم؛ حملاتی که تا آخرین لحظات ادامه داشت و در دقیقه 4+90 می رفت به گل منجر شود اما آرائوخو ضربه گریزمان را که ترشتگن را هم مغلوب کرده بود، از روی خط دروازه بیرون کشید.  در شرایطی که ساویج و فران نیز در دقایق تلف شده اخراج شدند، در چند دقیقه پایانی نیز اتفاقی رخ نداد تا بارسا با پیروزی یک بر صفر زمین بازی را ترک کند.

با این نتیجه بارسلونا که با یک بازی کمتر و 38 امتیاز با رئال هم امتیاز بود، شمار امتیازت خود را به 41 رسانده و از رقیب سنتی خود جدا شد. اتلتیکو هم با قبل این شکست خانگی 27 امتیازی ماند تا شانس صعود شانس صعود یک پله ای در جدول را از دست داده و در مکان پنجم راهی هفته هفدهم شود.

 ژاوی بدون لوا هم سیمئونه را شکست داد
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج