۱۲۷۵۸۹۱
۴۰۵۱
۴۰۵۱
پ

توهین زشت ستاره جام جهانی به ساپینتو

حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.

ورزش سه: حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.

این بار چندمی است که آقای روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و یکی از ستاره‌های مهم تاریخ فوتبال ما، در مورد سرمربی خارجی باشگاهی که به آن تعلق دارد، از چنین لفظی استفاده می‌کند. البته بدتر از اینکه حسن روشن این سخن را به زبان می‌آورد، بازنشر این صحبت‌ها از سوی رسانه‌هاست و امروز، استقلال جوان که یک نیم‌تای روزانه هواداری است نیز دوباره این جملات را بر پیشانی خود منتشر کرده بود.

البته که آقای روشن سال‌هاست صحبت‌های تندی را علیه افراد مختلف در مصاحبه‌ها انجام می‌دهد و اگر طرف او یک فرد خارجی باشد که دسترسی خاصی به سیستم قضایی ایران ندارد نیز این مسئله با شدت بیشتری از سوی وی دنبال می‌شود.

اما این صحبتی خارج از نزاکت و البته کاراکتر و شخصیت فردی است که سابقه سال‌ها حضور و افتخارآفرینی در تیم ملی فوتبال ایران دارد و از یک جایگاه حقوقی نیز برخوردار است و عملا با صحبت‌های سخیف این چنینی، این جایگاه را تضعیف می‌کند.

به‌هرحال، حسن روشن یک فرد معمولی در فوتبال و ورزش ایران نیست و دومین گلزن تاریخ ایران در جام جهانی محسوب می‌شود و همچنین دو بار جام ملت‌های آسیا را بالای سر برده و ستاره نسلی است که احتمالا بهترین دوره تاریخی فوتبال ایران را رقم زده‌اند. چهره‌هایی که آن‌ها را به رعایت ادب و اخلاق جوانمردی، آن چیزی که به خصوص در گذشته بیشتر روی آن تاکید می‌شد، می‌شناسیم. با این وجود، تکرار این صحبت‌ها و البته انتشار آن، هر هوادار واقعی فوتبال را متاسف می‌کند که چرا این اسطوره فوتبال ایران در دام اظهار نظر‌های این‌چنینی می‌افتد و از این موضع نیز کنار نمی‌کشد.

او البته همچنان بزرگ فوتبال ماست، اما در عین حال، از او انتظار داریم جملاتی کنترل‌شده و مودبانه در مصاحبه‌ها به زبان بیاورد، حتی اگر سرمربی تیم موردعلاقه‌اش از هیچ نظر پاسخگوی استاندارد‌های ذهنی او نباشد. البته که با هر نتیجه و در هر شرایطی، باز هم رعایت ادب باید مبنای اصلی اظهار نظر‌های ما در هر حوزه‌ای و به خصوص فوتبال باشد، چرا که خود روشن بدون شک جزء کسانی است که ارزش‌های انسانی اولیه جاری در این رشته ورزشی را تبلیغ می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج