۱۲۷۶۸۸۰
۶۳۶۴
۶۳۶۴
پ

داور می‌گفت من سرهنگ نیروی انتظامی هستم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است بردشان را از آن‌ها گرفته و دودستی تقدیم استقلال کرده‌اند.

خبرورزشی: مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است بردشان را از آن‌ها گرفته و دودستی تقدیم استقلال کرده‌اند.

هادی محمدی پس از شکست دو بر یک تراکتور مقابل استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: کمک داور بازی باید به داور کمک کند. صحنه پنالتی اول استقلال را بیست بار دیدم هیچ جای من به مهدی قایدی نخورد. صحنه‌ها را هم نشان دادند که بیرون از محوطه جریمه بوده است. آقا شما کمک داور بازی هستید و باید به داور در این صحنه‌ها کمک کنید. متأسفانه تا وقتی وی‌ای‌آر به فوتبال ما نیاید همین اتفاق‌ها می‌افتد. آقایان دستشان باز است تا هر کاری بخواهند انجام بدهند.

وی افزود: اکنون کارشناسان می‌آیند و می‌گویند این صحنه خطا نبود، اما به چه درد ما می‌خورد. به کمک داور می‌گویم بازی را خراب کردی اما می‌گوید من سرهنگ نیروی انتظامی هستم و با من این‌گونه صحبت نکن! چرا زور می‌گویی؟ مگر چه کسی هستی به ما زور می‌گویی؟

مدافع تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: این بازی را از ما دزدیدند. 

محمدی افزود: متأسفانه کمک‌داور بازی هم در صحنه که خطای پنالتی من را گرفت و ۲۰ بار آن را دیدم و هم در صحنه که اخباری پنالتی را گرفت و آن را تکرار کرد اشتباه داشت. می‌خواست کارش را جبران کند و باز هم پنالتی را تکرار کرد. وقتی به رختکن رفتم ده بار صحنه‌ها را دیدم. وقتی اخباری پنالتی را گرفت پایش روی خط بود. در صحنه‌ای که پنالتی خودم اعلام شد هیچ برخوردی با مهدی قایدی نداشتم. همان لحظه به کمک داور گفتم من به او برخورد نکردم اما گفت من خودم دیدم.

وی اضافه کرد: پس از اینکه اخباری پنالتی را گرفت به کمک داور گفتیم بازی را خراب نکن اما چرا باید بگوید من سرهنگ نیروی انتظامی هستم. این سمت را داشته باش.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در خصوص این‌که آیا کمک داور را لمس کرده، گفت: به سمت او رفتیم ببینیم چه اتفاقی افتاد و پنالتی را تکرار داد. در بازگشت به زمین هم این حرف‌ها را به او گفتم. تا وقتی وی‌ای‌آر نیاید چنین اتفاقی می‌افتد و دست آقایان باز است. بازی که ما برده بودیم دودستی به استقلال تقدیم کردند. آقای کمک داور سرهنگ نیروی انتظامی بودن شما چه ربطی به زمین فوتبال دارد مگر اینجا پادگان است. اینجا به کسی نمی‌توانی زور بگویی. 

محمدی در خصوص این‌که داخل تونل درگیری ایجاد شد گفت: من درگیری ندیدم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج