۱۲۷۷۰۷۴
۱۷۳۸
۱۷۳۸
پ

رکورد جالب یامگا، ۴ پنالتی در ۱۰ دقیقه

یامگا یک بار دیگر در حساس‌ترین دقایق ضربات پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیروزی را جشن بگیرد.

ورزش سه: یامگا یک بار دیگر در حساس‌ترین دقایق ضربات پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیروزی را جشن بگیرد.

این اتفاق را یامگا بارها و بارها در استقلال تجربه کرده است. پیش از بازی با تراکتور یامگا در دقایق پایانی بازی با صنعت نفت ضربه پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد و سه امتیاز شیرین برای استقلال به ارمغان آورد. پیش‌تر استقلال در مصاف با گل گهر به دنبال خطای قاسمی‌نژاد به روی حردانی در ثانیه‌های پایانی بازی صاحب ضربه پنالتی شد و یامگا خیلی خونسرد این ضربه را تبدیل به گل کرد.

در مصاف دیروز استقلال – تراکتور یامگا پنالتی اولش را خیلی راحت تبدیل به گل کرد و بعد از اعلام پنالتی دوم به سود استقلال، باز هم پشت ضربه ایستاد که این بار ضربه او را محمدرضا اخباری مهار کرد. از بخت خوب او، کمک داور عدم لمس خط وسط دروازه از سوی محمدرضا اخباری به هنگام نواختن ضربه را دید و دستور به تکرار ضربه پنالتی داد. پنالتی سوم یامگا تبدیل به گل شد، اما این بار داور به خاطر ورود زود هنگام محمد محبی به محوطه جریمه پنالتی را تکرار کرد و کمتر از دقایقی یامگا برای چهارمین بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه پنالتی چهارم تبدیل به گل شد و در نهایت استقلال بازی را دو بر یک برد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

این بازیکن خارجی کم‌حاشیه را اگر بخواهیم در یک کلمه تعریف کنیم، باید از واژه اعتمادبه‌نفس استفاد کنیم. در آن دقایق سخت و نفس‌گیر حتی یک لحظه هم کم نیاورد و بدون اعتراض و با خونسری تمام پشت ضربات می‌ایستاد و په بسا اگر روی ضربه پنالتی دوم محمدرضا اخباری پیشروی نمی‌کرد، این ضربه هم تبدیل به گل می‌شد و این‌همه حاشیه به وجود نمی‌آمد. نکته جالب در مورد این بازیکن این بود که در بازی دیروز بازی در دو پست را تجربه کرد. او ابتدا وینگر راست بود و با تعویض صالح حردانی و آمدن محمد محبی تبدیل به دفاع راست شد.از دقیقه ۱۱۰ تا دقیقه ۱۲۰ یامگا چهار بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و این خود یک رکورد جالب توجه در فوتبال ایران است.

رکورد جالب یامگا، 4 پنالتی در 10 دقیقه
رکورد جالب یامگا، 4 پنالتی در 10 دقیقه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج